30بوک
کتاب عمومی
علمی
عمومی
رخنه در رمز داروین

رخنه در رمز داروین

(0)
نویسنده:

1,100,000ریال

990,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
696

علاقه مندان به این کتاب
17

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب رخنه در رمز داروین

انتشارات فاطمی منتشر کرد:
داروین معتقد بود که گونه‌های جانداران در گذر زمان ثابت نمی‌مانند، بلکه تغییر می‌کنند و این تغییر از طریق انتخاب طبیعی روی می‌دهد؛ یعنی نیروهای طبیعی موجوداتی را که بیشتر به محیط سازگارند، انتخاب می‌کنند و موجب ماندگاری بیشتر افراد و گونه‌های سازگار می‌شوند.

اما وقتی که در سال‌های آغازین هزاره‌ی سوم پروژهٔ ژنوم آدمی به نتیجه رسید، آشکار شد DNA کتاب زندگی ماست و با حروف A، T، C و G نوشته شده است. در پی آن، پیشرفت‌های فنون ویرایش ژن‌ها آدمی را به جایی رساند که توانست در این کتاب دست ببرد و حروف را به دلخواه تغییر دهد، آن را هک‌کردن کند، به این ترتیب، کنترل تکامل خویش را از نیروهای طبیعی بدزدد، در اختیار گیرد و جهانی پر از بیم و امید در برابر آینده‌نگران قرار دهد.

این کتاب به زبانی ساده و غیرتخصصی نوشته شده و سرشار از اطلاعات مفید برای همهٔ دغدغه‌مندانی است که چشم به آیندهٔ انسان دارند و می‌خواهند از خطرهای بزرگ و بالقوهٔ زیست‌فناوری جلوگیری کنند. کتاب، خواننده را با خود به آینده می‌برد و با جزئیاتی بسیار هیجان‌انگیز نشان می‌دهد که توانایی گونهٔ انسان در تغییر و بهسازی آرایش ژنتیکی فرزندان‌ به‌گونه‌ای نگران‌کننده رو به افزایش است. خواندن این کتاب برای همهٔ کسانی در پی پیشرفت‌های زیست‌فناوری‌ هستند، لازم است
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی