یالوم خوانان (مصدق)

(0)
نویسنده:

2,700,000ریال

2,430,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
285

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب یالوم خوانان

انتشارات جامی منتشر کرد:
در این اثر که گلچینی از تأثیرگذارترین آثار اروین یالوم تا به امروز می باشد، خوانندگان با طیفی از نوشته های او آشنا می گردند که از موارد بسیار تخصصی و بالینی گرفته تا انتزاعی و نظری و حتی کاملا ادبی را شامل می شود.
یالوم این کتاب را با مقدمه ای صریح و روشن از زندگی نامه خویش آغاز می نماید و سپس کار را در سه قسمت متمایز پیش می برد: «روان درمانی گروهی»، «روان درمانی وجودی» و «درباره نوشتن».
بخش های مختلف کتاب «یالوم خوانان» مسیرهای حرفه ای یالوم را از جهات مختلف دنبال می کند و شامل گلچینی از کتاب های درسی وی، تک نگاری در مورد گروه درمانی وجودی، مطالعات موردی منتشر نشده قبلی و گزیده هایی از دژخیم عشق و هنگامی که نیچه گریست می شود. در ضمن اروین یالوم برای هر یک از کتاب های پیشین خود مقدمه های جدیدی نوشته است که بر تکامل حرفه و تفکر وی از زمان انتشار کتاب ها تأکید دارد.
یالوم در آثار داستانی و غیرداستانی خود با نگاهی روان درمان گرایانه برای کشف طبیعت انسان استفاده می کند و به ما نشان می دهد که مرز بین واقعیت و خیال ۔ همیشه به راحتی قابل تشخیص نیست. چیزی که دکتر یالوم را از ابتدای کار خود برانگیخته، علاقه شدید وی به روایت است و این اشتیاق است که بخش های منتخب این کتاب را به هم پیوند می دهد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی