ناتمام

(0)

1,650,000ریال

1,485,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
709

علاقه مندان به این کتاب
10

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ناتمام

انتشارات کوله پشتی منتشر کرد:
داستان پیریانکا چوپرا جوناس، از توصیف بیست سال بازیگری‌ در دو قاره تا تهیه‌کنندگی آثار خودش به‌عنوان سفیر حسن‌نیت سازمان یونیسف، فاجعۀ از دست دادن پدر عزیزش بر اثر سرطان و شرح ازدواجش با نیک جوناس، الهام‌بخش یک نسل در سراسر جهان است تا عزم خود را جزم کنند، آرزوهایشان را بشناسند و با اراده و سخت‌کوشی به رؤیاهایشان جامۀ عمل بپوشانند.
زندگی‌نامه‌ای بی‌نظیر که ریشه در دو دنیای مختلف دارد. کتاب ناتمام به کودکی پیریانکا چوپرا جوناس در هند؛ سال‌های نوجوانی‌اش در ایالات متحدۀ آمریکا و بازگشتش به هند می‌پردازد، جایی که برخلاف انتظار، تازه‌واردی در دنیای هنر و سرگرمی توانست برندۀ مسابقۀ ملی و بین‌المللی زیباترین دوشیزۀ جهان شود تا سرآغازی باشد برای حرفۀ بازیگری‌اش در سطح جهان. پیریانکا با صداقت و صمیمیت تمام، چالش‌های مسیر رسیدن به هدفش و خانه‌به‌دوشی دوران کودکی‌اش را با خواننده به اشتراک می‌گذارد؛ درنتیجه خواننده با کتابی فلسفی، الهام‌بخش، جسور و سرکش مواجه است.
«همیشه احساس می‌کردم زندگی یک سفر انفرادی است، سفری که سوار یک قطار از میان ساعت‌ها، روزها و سال‌ها عبور می‌کنیم. تنها سوار قطار شده و تنها هم از آن پیاده می‌شویم. مسئولیت تمام تصمیم‌هایی که در طول سفر می‌گیریم بر عهدۀ خود ماست.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مهسا جهانگیری
    • پاسخ به نظر

    واقعا عالی و جذاب برای هوادارای پریانکا.چاپ عالی و ترجمه روون.قیمتشم مناسبه.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی