بازاریابی به زبان ساده

(0)

1,699,000ریال

1,529,100 ریال

دفعات مشاهده کتاب
356

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بازاریابی به زبان ساده

انتشارات نسل نواندیش منتشر کرد:
بازاریابی باید ساده و اثربخش باشد.
هر کسب و کار کوچک یا بزرگی که داشته باشید، آسان ترین و بهترین طرح بازاریابی با طراحی یک قیف فروش شروع می شود. مهم نیست چه چیزی می فروشید، اگر از کلمات برای فروش محصولاتتان استفاده می کنید، قیف فروش کارتان را راه می اندازد. قیف فروش پایه و اساس هر طرح خوب بازاریابی دیجیتال است. پس از طراحی و ساخت قیف فروش، تبلیغاتتان می تواند پشتیبان قیف فروش باشد.
در حالی که بازاریابی چیزی فراتر از یک طرح بازاریابی دیجیتال است، راهبرد دیجیتالی شما، از جمله وب سایت، جذب مشتری راغب و کمپین ایمیل، پایه و اساس دیگر منابع کمکی بازاریابی و فروشتان محسوب می شود.
ولی دستیابی به قیف فروش مؤثر مهم تر از همه این هاست و این کتاب به شما یاد می دهد چطور چنین قیفی بسازید. قیف فروش راهی برای جذب مشتریان راغب و تبدیل آن ها به خریدار است.
همه کارآفرینان، صاحبان کسب و کار و بازاریابان باید با سازوکار قیف فروش آشنا باشند. طراح قیف فروش چه خودتان و چه شخص دیگری باشد، چک لیست این کتاب همه نکاتی را بیان می کند که برای طراحی آن باید بدانید. در هر یک از فصل های این کتاب، نکات و راهبردهای لازم برای ساخت بخش های مختلف قیف فروش ارائه شده اند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی