30بوک
کتاب عمومی
کسب و کار و تجارت
عمومی
معامله گری با ذهن آگاهی

معامله گری با ذهن آگاهی

(0)
نویسنده:

3,499,000ریال

3,149,100 ریال

دفعات مشاهده کتاب
819

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب معامله گری با ذهن آگاهی

انتشارات نسل نواندیش منتشر کرد:
این اثر نخستین کتابی است که مهارت های ذهن آگاهی را با روانشناسی عملکرد در هم می آمیزد تا نه فقط معامله گران، بلکه هر فردی را که در شغل خود با تصمیم گیری های آنی دست و پنجه نرم می کند، با فرایند روان شناسی ساختاریافته آشنا کند.
تمرکز ما در این کتاب بر چالش های ذهنی و هیجانی معامله گران و افراد فعال در مشاغل پر تنش بوده و به پیشرفته ترین دستاوردهای روان شناسی می پردازیم که می تواند به آنها در مواجهه با بعد ذهنی حرفه شان کمک کند.
همچنین در بخش های زیادی از این اثر به نوین ترین استراتژی های روان شناسی اثبات شده از جمله «ذهن آگاهی» پرداخته ایم که بی شک کلید بسیاری از درهای بسته است.
در این کتاب دو موضوع برجسته است: نخست، اهمیت تمرین ذهن آگاهی و دوم، تعهد داشتن به فرایند روان شناختى «قبل - حین - بعد از تصمیم گیری های مهم.
هر چند معامله گری و بسیاری از مشاغل دیگر مملو از چالش های روان شناختی هستند، باید گفت اگر رمز و رازی برای مقاومت بیشتر و عملکرد ماهرانه در مقابل این چالش ها وجود داشته باشد، آن راز، رشد و پرورش مهارت ذهن آگاهانه ی خود آگاهی خواهد بود. ذهن آگاهی به ما می آموزد به خودمان و چیزهایی که ذهنمان به ما می گوید آگاهی داشته باشیم و مهم تر از همه اینکه بدانیم در شیوه واکنش نشان دادن به هریک از موقعیت های پر تنش پیش رو، حق انتخاب داریم. همچنین به ما یاد می دهد زمانی که در یک موقعیت معاملاتی یا تصمیم گیری دشوار در دام هیجان هایمان گرفتار می شویم، متوجه شرایط باشیم و بدانیم نیازی به تسلیم شدن در برابر واگویه های ذهنی مان نیست.
ذهن آگاهی، پذیرش و تعهد به ما کمک می کنند در زمان تصمیم گیری، مهم ترین عوامل را به یاد داشته باشیم و فعالیت های ارزشمندی را پیاده کنیم که به عملکردی مطلوب و نتایجی سود آور منتهی شود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی