فهرست مهمانان

(0)
نویسنده:
مترجم:

2,900,000ریال

2,610,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
458

علاقه مندان به این کتاب
8

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فهرست مهمانان

انتشارات البرز منتشر کرد:
عروس، رئیس تشریفات، ساقدوش اول داماد، برنامه‌ریز عروسی، ساقدوش عروس، جسد
در جزیره‌ای در سواحل ایرلند، مهمانان جمع شده‌اند تا زندگی مشترک دو نفر را جشن بگیرند. داماد خوش‌قیافه و جذاب است؛ یک ستارۀ تلویزیونی در حال ظهور. عروس باهوش و بلندپرواز است؛ ناشر یک مجله.
شاید خدمات‌رسانی تلفن همراه ضعیف و امواج دریا شدید باشد، اما تمام جزئیات به‌طور ماهرانه‌ای برنامه‌ریزی و اجرا خواهد گردید. همۀ برنامه‌ها در حد ناب و همۀ مهمانان عالی هستند.
همراه با باز شدن بطری‌های نوشیدنی و آغاز جشن، دلخوری‌ها و حسادت‌های ریز و درشت نیز با خاطرات قدیمی و آرزوهای خوب درهم آمیخته می‌شوند. ساقدوش‌های داماد دوباره بازی دوران مدرسه‌شان را از سر می‌گیرند. ساقدوش عروس لباسش را خراب می‌کند، اما نه اتفاقی. و رئیس تشریفات، قدیمی‌ترین دوست عروس، دلواپسیِ ناراحت‌کننده‌ای از خود بروز می‌دهد.
و سپس یکی می‌میرد. چه کسی آرزوی شادکامی این زوج جوان را در دل نداشته است؟ و شاید خیلی هم مهم‌تر، چرا؟
لوسی فولی ادبیات انگلیسی را در دانشگاه‌های دورهام و یوسی‌ال خواند و قبل از اینکه تمام‌وقت بنویسد، چندین سال به‌عنوان ویراستار ادبی در صنعت نشر مشغول به کار بود. مهمانی شکار، اولین رمان جنایی اوست که با الهام از مکانی دورافتاده در اسکاتلند نوشته شد و تخیلاتش را به چالش کشید. فولی همچنان نویسندۀ سه رمان تاریخی است که به شانزده زبان دنیا ترجمه شده‌اند. او در کارنامه‌اش، روزنامه‌نگاری در نشریات معتبری همچون ساندی تایمز و گرازیا و … را نیز دارد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی