30بوک
کتاب عمومی
تاریخ
عمومی
بازگشت روسیه به خاورمیانه

بازگشت روسیه به خاورمیانه

(0)
نویسنده:

1,800,000ریال

1,620,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
657

علاقه مندان به این کتاب
17

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
4

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بازگشت روسیه به خاورمیانه

انتشارات ثالث منتشر کرد:
کتاب حاضر روی بازگشت مجدد روسیه به منطقهٔ خاورمیانه و شمال آفریقا متمرکز شده است. به خصوص پس از رخداد بهار عربی، روسیه حضور همهٔ‌جانبهٔ خود در منطقه را به طور چشمگیری گسترش داده است؛ حضوری که با مداخلهٔ مستقیم نظامی در جنگ داخلی سوریه به اوج خود رسیده است. مسکو عملاً از طریق بازی هوشمندانه با کارت خاورمیانه بر بسیاری از معضلاتش، از جمله انزوای دیپلماتیک پس از انضمام کریمه به خاک خود، غلبه کرده است. البته ظهور داعش یا دولت اسلامی عراق و شام این فرصت طلایی را برای روسیه فراهم ساخت تا توجه افکار عمومی جهان را به عنوان پیشتاز مبارزه با تروریسم به خود جلب کند.
این کتاب توسط نویسندگانی بنام و حرفه‌ای و دارای سوابق طولانی در زمینهٔ تحلیل‌های استراتژیک و عملیاتیِ مربوط به منطقه تدوین شده است. هر یک از این نویسندگان دارای مدارج عالیه از دانشگاه‌های معتبــر جهــاننــد و با مراکــز علمــی و دانشگاهی و مطبوعاتــی معتبــر در سراسر جهان از نزدیک همکاری می‌کنند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سرژیک مارقاریان
    • پاسخ به نظر

    مقالات کتاب توسط نویسندگان مختلف نوشته شده،از منابع مختلف و زیادی استفاده شده،با بیانی رسا و ساده استراتژی روسیه را تحلیل کرده. اطلاعات آماری جالبی در مقالات استفاده گردیده است.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی