30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
خودشناسی، خودسازی
مینی بوک 13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند

مینی بوک 13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند (16)

(0)
نویسنده:

450,000ریال

360,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
286

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مینی بوک 13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند

انتشارات مات منتشر کرد:
کتاب 13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند، کتابی است کاربردی که مواردی مانند موفقیت، شکست، تنهایی، خشنودسازی و قدرت را بررسی می کند. ایمی مورین در طول یک دهه، به عنوان روان درمانگر به مراجعین خود کمک کرد تا استعدادها، مهارت ها و نظام های حمایتی خود را شناسایی کنند.
بر همین اساس، او با تمرکز روی نقاط قوت مراجعه کننده اش، سعی می کرد تا مشکلات او را حل کند. به نظر می رسید این روش خوشبینانه مورین مؤثر بود؛ تا زمانی که ناگهان همه چیز تغییر کرد.
با این حال، هنگامی که مورین خودش سه نفر از نزدیکانش را در طول یک دهه از دست داد، دریافت که در جریان بهبودی از غم و اندوه مرتبا در حال پسرفت و تحمل چرخه های مختلف اندوه بوده است. در میان این چرخه ها، مورین متوجه شد که تمرکز روی نقاط قوت و نادیده گرفتن نقاط ضعف خود، در عوض اینکه کمک کند تا فرایند بهبودی کامل شود، مانع می شد تا حال بهتری پیدا کند. اگر واقعا قصد داشت پس از گذار از این دوران به فرد قوی تر و بهتری تبدیل شود، باید به عادت های بدی گوش می داد که مانع بهبودی او می شدند. سختی های زندگی به او آموخت که تنها برخی از عادت های بد می توانند پسرفتی قابل توجه ایجاد کنند و مانع پیشرفت شوند.
بنابراین اگر تمایل دارید در دس تیابی به حداکثر توان خود به موفقیت برسید، باید یاد بگیرید که هوشمندانه تر کار کنید نه سخت تر؛ و روال و عادت هایی را از بین ببرید که مانع توانمندی ذهن شما می شوند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی