30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
عمومی
برایت چه اتفاقی افتاد

برایت چه اتفاقی افتاد

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1013

علاقه مندان به این کتاب
12

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب برایت چه اتفاقی افتاد

انتشارات شمعدونی منتشر کرد:
اگر مادر، پدر، همسر، یا کودکی دارید که تجربه تروماتیک داشته است، این کتاب برای شماست. اگر تاکنون برای توصیف خود یا عزیزانتان از برچسب هایی مانند مهرطلب، خودتخریب، اخلال گر، ستیزه جو، کسی که نمی تواند شغلش را نگه دارد، یا ناموفق در روابط استفاده کرده ‌اید، این کتاب برای شماست. اگر می خواهید خودتان و دیگران را بهتر درک کنید نیز، این کتاب برای شماست.
می ‌دانیم که مطالعه این اثر شما را به فکر وادار و در شما احساساتی ایجاد می کند -احساساتی که گاهی ممکن است سخت و دردناک باشد. برای برخی، مطالعه محتوای پرتنش و گاهی آزاردهنده، آسان نیست. برای برخی دیگر، مفاهیم مربوط به مغز شاید ناآشنا به نظر برسد و درکش در ابتدا برایشان دشوار باشد. پس از شما تقاضای صبر و اعتماد داریم، اعتماد به ما و خودتان.
وقتی خواندن کتاب برایتان بیش ازحد دشوار شد، آن را ببندید. یک ساعت یا یک هفته کتاب را در قفسه بگذارید. وقتی احساس کردید آماده ادامه کاوش دراین ‎باره هستید که چرا اتفاقی که افتاد نحوه تفکر، احساس، و کارکرد شما را شکل می‌دهد، کتاب هنوز همین جاست. می ‌توانید راهی به جلو کشف کنید.
گفت‎وگوهای من با دکتر بروس پری و هزاران نفر دیگر که آن‎قدر شجاع بودند که داستانشان را در شوی اپرا با من در میان بگذارند، به من آموخت که تأثیرات رفتاری کسانی که قرار بود مراقبم باشند، روی من صرفاً ازنظر احساسی نبوده است. پاسخ بیولوژیکی هم وجود دارد. اگرچه همکاری با دکتر پری چشمم را به این حقیقت باز کرده است که هرچند در کودکی، تروما و پرخاش را تجربه کرده ام، اما مغز من راه هایی برای تطبیق یافتن با شرایط پیدا کرده است.
امید همین جا زندگی می ‌کند در تطبیق پذیری منحصربه فرد مغزهای معجزه آسای ما. همان طور که دکتر پری در این کتاب توضیح می دهد، درک نحوه واکنش مغز به استرس یا تروما در دوران کودکی، به شما کمک می ‌کند تا متوجه شوید آنچه در گذشته برایتان اتفاق افتاده است، این‎که چه کسی هستید، چطور رفتار می‌ کنید، و دلیل کارهایی را که انجام می‌ دهید، مشخص می کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی