طرز فکر پیشاهنگی

(0)
نویسنده:

2,100,000ریال

1,890,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1038

علاقه مندان به این کتاب
17

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب طرز فکر پیشاهنگی

انتشارات میلکان منتشر کرد:
پیشاهنگ همه‌چیز را روشن‌تر می‌بیند و قضاوت بهتری نسبت‎به شرایط دارد. از آزادی‌های خود و هیجان کشف موضوعات جدید لذت می‌برد. بعد از مطالعه‌ی این کتاب یاد می‌گیرید چطور پیشاهنگ شوید.
انسان‌ها ذاتاً چیزهایی را باور می‌کنند که دوست دارند باور کنند. به قول جولیا گالف این طرز فکر سربازهاست. سرباز دوست دارد رؤیاهای خود را بپذیرد و هرچه را می‌بیند به نفع خود تفسیر کند. اغلب ما همین‌طوریم. دوست داریم از چیزهایی که می‌خواهیم باور کنیم دفاع کنیم و همین تمایل سبب می‌شود نشانه‌های اشتباه‎بودن باور خود را نبینیم. خانم گالف اعتقاد دارد اگر می‌خواهیم کارها به‎درستی انجام شوند باید به خودمان یاد دهیم دنیا را مانند پیشاهنگ‌ها ببینیم. گاهی کل سرنوشت یک جنگ بسته به این است که پیشاهنگ نقشه را به‎درستی و بر اساس واقعیت پیش ببرد، نه بر اساس چیزی‎که دلش می‌خواهد وجود داشته باشد. در طرز فکر پیشاهنگی داستان‌ آدم‌هایی را می‌خوانیم که با طرز فکر پیشاهنگی بازی را به‎کلی تغییر داده‌اند. همچنین درمی‌یابیم چرا و چگونه ذهن‎مان ما را فریب می‌دهد و چطور می‌توانیم طرز فکر خود را تغییر داده و دنیا را بهتر و منطقی‌تر ببینیم.
«به‌خوبی کاستی‌های منطق انسان را می‌شناسیم، ولی عجیب است که از رفع این عیوب در زندگی روزمره چیزی نمی‌دانیم. خوشبختانه گالف درصدد رفع این کمبود برآماده و موفق شده است. دیدگاه‌هایش بسیار هوشمندانه و کاربردی است... خواندن طرز فکر پیشاهنگی کمک می‌کند بتوانید بهتر استدلال کرده، خودتان را بشناسید و کم‎تر اشتباه کنید.»
ــ آدام گرنت نویسنده‌ی کتاب دوباره فکر کن!
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی