پرستیژ

(0)

1,790,000ریال

1,611,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
443

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پرستیژ

انتشارات نیماژ منتشر کرد:
رمان درخشان پرستیژ روایتی مسحور‌ کننده و پر تعلیق از رقابت دو شعبده‌باز تواناست، دو تردست هنرمند که در شبکه‌ای از دوستی و دشمنی و ترس و نفرت و عشق و رقابت گرفتار می‌شوند. کریستوفر پریست زمان داستان خود را به اواخر قرن نوزدهم برده است.

در مورد سبک داستان اختلاف‌نظر وجود دارد. منتقدان مختلف آن را فانتزی، علمی‌تخیلی و گوتیک دانسته‌اند اما در مجموع فضای آن بسیار به کارهای ادگار آلن پو نزدیک است. قصه پیچیده است و با دقت بسیار و رعایت جزئیات نوشته شده. هر کلمه، هر تصویر، هر واقعه به دلیلی مطرح می‌شود، و همه‌ی این‌ها کنار هم تصویر کلی قصه را ارائه می‌ دهند. غلبه‌ی ثنویت و شخصیت‌ها و قصه‌های دو تایی کنار هم، درهم‌تنیدگی کار را تا حدی افزایش می‌دهد که نمی‌توان در ساختار محکم و یکپارچه اثر دست برد.

شعبده‌باز و تماشاچیان وارد مرحله‌ای شده‌اند که آن را پیمان تسلیم به جادو می‌نامم. البته نمایش‌دهنده به‌هیچ‌وجه جادوگر نیست، بازیگری است که نقش جادوگر را اجرا می‌کند و می‌خواهد تماشاچیان، حتی موقت، باور کنند او با نیروهای جادویی ارتباط دارد. در این میان، تماشاچیان می‌دانند آنچه دیده‌اند جادوی واقعی نبوده است، آن‌ها علم به این را سرکوب می‌کنند و به آرزوی مجری تسلیم می‌شوند. هرچه نمایش‌دهنده بهتر چشم‌بندی کند، تصور می‌شود در جادوی فریبنده ماهرتر است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی