تختوابت را مرتب کن

(0)

550,000ریال

495,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
81

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تختوابت را مرتب کن

انتشارات آثار برات منتشر کرد:
برای تغییر دادن دنیا از مرتب کردن تختخواب خود شروع کنید. این کار ساده و به ظاهر بی اهمیت می تواند زندگی شما و شاید حتی جهان را تغییر دهد. مرتب کردن تختخواب این پیام را دارد که کارهای کوچک مهم هستند.
ویلیام اچ. مک ریسون، ژنرال بازنشستهی نیروی دریایی آمریکا در کتاب تختخوابت را مرتب کن، به بیان ده درسی که در تمرینات نیروی دریایی یاد گرفته، می پردازد. این کتاب که از پرفروش ترین های نیویورک تایمز و درباره چیزهای کوچکی ست که می توانند زندگی و شاید دنیا را تغییر دهند.
کتاب تختخوابت را مرتب کن دارای 10 فصل است و هر فصل به یکی از اصول رفتاری و تربیتی یگان ویژه نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا می پردازد. این رویکردهای رفتاری، ویژگی هایی هستند که می تواند زندگی روزمره افراد و اجتماع را بهبود بخشد و به پیش ببرد. دریاسالار مکریسون چکیده این کتاب را در قالب سخنرانی جشن دانش آموختگی دانشگاه تگزاس انجام داده است. فرمانده ویلیام اچ. مک ریون ( William H. McRaven
) با سی و هفت سال خدمت و درجه ی دریاسالاری، به عنوان یگان ویژه ی نیروی دریایی، در تمام سطوح فرمانده بود. او در حال حاضر رئیس دانشگاه تگزاس سیستم است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی