30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
موفقیت
راهنمای خوشبختی و ثروتمندی به روایت ناوال راویکانت

راهنمای خوشبختی و ثروتمندی به روایت ناوال راویکانت

(1)

720,000ریال

648,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
537

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب راهنمای خوشبختی و ثروتمندی به روایت ناوال راویکانت

انتشارات میلکان منتشر کرد:
ناوال راویکانت کارآفرین و سرمایه گذار خوش فکر هندی‌آمریکایی است. او بنیانگذار، رئیس و مدیر عامل سابق اینجل‌لیست است و در مراحل اولیه‌ی بیش از دویست شرکت از جمله توییتر و اوبر سرمایه‌گذاری کرده است.
این کتاب و محتوای آن برای افرادی مناسب است که می‌خواهند به خوشبختی و ثروت دست پیدا کنند و به رشد شخصیتی برسند؛ خصوصاً که نویسنده روند آن را با مراحل بسیار ساده به مخاطب نشان می‌دهد. این کتاب راهنمایی برای خواندن و مشاوری در زمینه‌های خاص زندگی است زیرا ناوال بر مواردی تأکید کرده که در زندگی هر انسانی مفید است و دیدگاه او را به زندگی و دنیا تغییر می‌دهد. پول‎‌درآوردن کاری نیست که بخواهید انجام دهید، بلکه مهارتی است که باید بیاموزید. ناوال به شما یادآور می‌شود دنبال همان چیزی بروید که صددرصد به آن علاقه دایرد، وگرنه فرد دیگری با علاقه‌ی صددرصدی می‌تواند از شما جلو بزند. به عقیده‌ی ناوال، این روزها ایجاد مشاغل و کسب درآمد بیش‎تر هنر شده است. درست است که پول می‌تواند مشکلات مالی را حل و بخشی از موانع خوشبختی را رفع کند، اما لزوماً خوشحالی را تضمین نمی‌کند. ناوال به مخاطب می‌گوید باید چیزی را پیدا کند که برای او ساخته شده است. هر انسانی در مقایسه با افراد دیگر منحصربه‌فرد است و هر کس حداقل در یک چیز بهترین است؛ کافی است که خودش باشد. هیچ‌کس نمی‌تواند در «شما‎بودن» بهتر از خودتان عمل کند. با در‎نظرگرفتن علاقه‌ی درونی، باید چیزی را پیدا کنید که جامعه به آن نیاز دارد، اما نمی‌داند چطور آن ‎را به دست بیاورد.
زندگی ما پلک‌زدن شب‌تابی در شب است. بیایید از آن استفاده کنیم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • امیرسعید صادقی کمجانی
    • پاسخ به نظر

    یک کتاب بی‌نظیر در مورد ایدئولوژی «ناوال راویکانت» در مورد ثروت و زندگی پر از مفاهیم عالی برای خودشناسی داخل کتاب هست و البته ایشون از فقر به ثروت رسیدن. پیشنهاد می‌کنم این کتاب بی‌نظیر رو حتماً مطالعه کنید.

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • احسان شکوهمند
    • 1

    مدت زمانی را تنها و بدون حواس‌پرتی، در خودآزمایی، روزانه‌نویسی و مراقبه بگذارنید. مسائل حل‌نشده را برطرف کنید و ذهن خود را از حالت چاق به متناسب ببرید.

عیدی