30بوک
کتاب عمومی
تاریخ
ایران
101 اندیشمند لیبرال

101 اندیشمند لیبرال

(0)
نویسنده:

1,750,000ریال

1,225,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1369

علاقه مندان به این کتاب
37

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
4

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب 101 اندیشمند لیبرال

انتشارات علم منتشر کرد:
داستان لیبرالیسم طولانی تر و هیجان انگیز تر از آنست که فکر می کنید. لیبرالیسم چتر بزرگی است بر سر ایده ها و اندیشه های آزادیخواهانه که از بدو تاریخ مدون بشر تا کنون همواره در حال رشد و تحول بوده است. تنوع و قدمت آزادیخواهی و همینطور تحولش در کشورهای مختلف باعث می شود که دنبال کردن خط سیر اندیشه لیبرال و یافتن اندیشمندان و نظریه پردازانش و نقش و تاثیر هر کدام بر اندیشه آزادیخواهی دشوار باشد. از آن مهم تر اینکه برای مطالعه خط سیر اندیشه لیبرال، به یک راهنمای آگاه نیاز دارید. این کتاب، بهترین راهنمای سفر در اندیشه آزادیخواهی است.
اگر خود را دشمن لیبرالیسم می دانید، مطالعه این کتاب برای شما ضروری است. بخاطر داشته باشید که نقد و حمله به لیبرالیسم بدون شناختن ایده ها و اندیشمندان و آگاهی از سیر تحولات اندیشه لیبرال، حمله به آسیاب های بادی و زمین زدن مترسک است؛ می توان حق بجانب به نبردشان رفت و به آسانی پیروز شد اما در نتیجه اش گفتمانی شکل نخواهد گرفت و نقد جدی و موثری طرح نخواهد شد.
اگر خود را لیبرال می شناسید، این کتاب را مثل نقشه راه در دست بگیرید و سفر را آغاز کنید. هر ایده و اندیشمندی را که جذاب یافتید، در وبسایت هایی مثل بورژوا بیشتر درباره اش بخوانید و نهایتا به کتاب ها و مقالات آن اندیشمند مراجعه کنید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی