ماگدا گوبلز (بانوی اول رایش سوم)

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
420

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ماگدا گوبلز

انتشارات اشاره منتشر کرد:
ماگدا گوبلز - بانوی اول رایش سوم
او دارای هوش، ذکاوت و فرهیختگی خاصی بود و در همان حال که از زیبایی نژاد نوردیکی شمال اروپا برخوردار بود، انسانی بسیار شریف، با ادب و نزاکت اجتماعی بود. او میزبان و صاحبخانه ای بسیار مهربان و زینت دهنده هر مهمانی شامی بود.
ماگدامادری بود که توسط بچه های طرب انگیز، کتاب ها و زیبایی های اطرافش احاطه شده بود. او دوستانش را مورد تحسین قرار می داد. شوهرش مردی کوتاه قد، ناطقی فاخر و بسیار افراطی بود که لنگ لنگان راه می رفت.
در یک بعدازظهر سال 1930 در استودیوم اسپورت پالاست برلین در دام عشقی شوم شوهرش گرفتار شد و شش ماه بعد در یک مراسم فوق العاده در املاک شوهر سابقش با وی ازدواج نمود. نام داماد ژوزف گوبلز بود و شاهد مراسم عقد آدولف هیتلر.
این کتاب سرگذشت زنی است که در شرارت ترین رژیم تاریخ نقش مهمی را ایفا می کند. زنی با جذابیت و دلفریبی فراوان و در همان حال با سنگدلی و بی رحمی همانند اویتا پرون [همسر خوان پرون رئیس جمهور اسبق آرژانتین ]
ماگدا به همراه همسرش به نوک هرم قدرتمندترین سران رژیم نازی صعود کردند. آنها در پایان راه پس از مسموم کردن شش فرزندشان در پناهگاه زیرزمینی برلین، خودکشی کردند. زیرا رایش سوم در میان ویرانه های برلین دفن شده بود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی