30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
عمومی
اخبار و سایر چرندیات

اخبار و سایر چرندیات

(0)

2,850,000ریال

2,565,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
469

علاقه مندان به این کتاب
8

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اخبار و سایر چرندیات

انتشارات مون منتشر کرد:
کارل تی. برگستروم زیست شناس تکامل گرا و استاد دپارتمان زیست شناسی دانشگاه واشنگتن است. او در همین دانشگاه به تحقیق بر روی شیوع بیماری در بین جمعیت ها از یک طرف و گسترش اطلاعات از طرف دیگر تحقیق می کند. برای او ویروس با اطلاعات غلط در شبکه های اجتماعی فرقی ندارد.
جوین وست استادیار و مدیر مرکز دانشکده اطلاعات در دانشگاه واشنگتن است که در آن به پژوهش در حوزه علم و تأثیر تکنولوژی بر جامعه می پردازد.
در دنیایی که پر شده است از اخبار اشتباه، داده های غلط و مطالب جعلی، سخت است بفهمیم حقیقت چیست، محیط رسانه ای مسموم، خرده فرهنگ های جدید و سرعت انتقال بسیار بالای داده ها و اخبار باعث شده است در فضایی قرار بگیریم که سخت تر از همیشه می توانیم تشخیص بدهیم چه چیزی حقیقت دارد و چه چیزی دروغ است. کارل برگستروم و جوین وست در این کتاب مجموعه ای از ابزار مختلف را در اختیار مخاطب قرار می دهند تا بتواند این حجم از اطلاعات را به طرز درستی مدیریت کند و جلوی اطلاعات اشتباه را بگیرد. در واقع برای تشخیص مشکلات داده ها ابزار و تخصص خاصی نیاز نیست و با طرح چند پرسش ساده می توان این مشکلات را شناخت؛ آیا نتایج عالی تر از آنند که واقعی باشند؟ آیا با پیش زمینه ها و تعصبات شما کاملا همخوانی دارند؟ این بخشی از سوالاتی است که در مواجهه با داده های دروغین به کمک ما می آیند. ما باید بتوانیم هنر شکاک بودن را دوباره یاد بگیریم، چرا که برای دوام آوردن در این دنیای آشفته به آن احتیاج داریم.
نشریه وایرد درمورد این کتاب این طور می نویسد: «یک اثر کلاسیک مدرن. برگستروم ووست در پایان کتابشان این احساس را به مخاطب القا می کنند که نسبت به قبل باهوش تر شده است؛ هوشی که در آن نشانی از توانایی و قابلیت دیده می شود، یک راهنمای مسلم در جهانی که در آن دموکراسی در حال از بین رفتن است»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی