مغازه خودکشی

(0)
نویسنده:

950,000ریال

855,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
329

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مغازه خودکشی

انتشارات آلاچیق منتشر کرد:
زندگی ناموفقی دارید؟ با ما مرگ موفقی داشته باشید.
دنیایی عبوس، گرفته، سراسر اندوه و ناامیدی. انسان ها فقط به مرگ می اندیشند و دیگر هیچ. هر روز به تعداد آدم هایی که انتخابشان مرگ خود خواسته است، افزوده می شود. در یکی از خیابان های پاریس، فروشگاه خودکشی رونق می گیرد و هر روز به تعداد مشتریانش افزوده می شود.این مغازه که نوعی افتخار خانوادگی هم به حساب می آید، «هرگز پرتوی از امید و روشنی به آنجا رخنه نکرده» و طی نسل های متوالی توسط خانواده توواش چرخیده و به فروش لوازم خودکشی پرداخته است.
تجارت با مرگ افراد و ثروت اندوزی به واسطه بدبختی دیگران، این جنبه تراژدیک را در تقابل با جنبه کمیک داستان قرار می دهد؛ آنجا که مثبت اندیشی الن، پسر خانواده، خلاف عرف خانوادگی محسوب شده و تضاد دیدگاه او با والدینش، کمیک بودن رمان را تقویت کرده و سبب می شود همواره در طول داستان، خنده از لب خواننده نیفتد و تا پایان، آن را دنبال کند؛ پایانی که البته غافلگیر کننده خواهد بود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سیده مریم قادری
    • پاسخ به نظر

    مصداق بارز «کتاب تعریفی» است که مثل عروس‌های تعریفی .... از آب درمیاد. کتاب تلفیقی است از تبلیغ خودکشی، بی‌بندوباری (خوشبختی رو در تن‌نمایی معرفی میکنه)، اینکه از هر راهی پول دربیاری خوبه حتی مفاهیم ماسونی هم داشت و در آخر این ملغمه، به امیدی پوچ ختم می‌شد. نخوندش رو توصیه می‌کنم.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی