رهایی از طرد شدگی

(0)
نویسنده:

600,000ریال

408,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1293

علاقه مندان به این کتاب
13

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب رهایی از طرد شدگی

انتشارات سزاوار منتشر کرد:
مجموعه کتاب های اسکات آن بر موضوعاتی مانند تغییر عادت های روزمره، غلبه بر رفتارهای خودویرانگر و ارائه ی بهترین راهکارها برای مقابله با ترس و طردشدگی تمرکز دارد. اسکات معتقد است زندگی موفق یعنی زندگی کردن بر پایه توانمندسازی - که با انجام یکسری اقدامات کوچک به طور روزانه شکل می گیرد - و در نهایت ما را به آزادی می رساند.
اسکات نویسنده چندین کتاب موفق و پرفروش در دنیاست. آقای آلن به علت اشتیاق عمیقش به ساختن مهارت های زندگی و آموزش به دیگران برای ایجاد تغییر در زندگی، خود را به پیمودن مسیر پیوسته و بی پایان خودسازی متعهد ساخته است.
آلن در این کتاب تلاش می کند تا بهترین راهکارها را برای رهایی از طردشدگی ارائه دهد و کمک می کند تا مسئولیت زندگی خود را بر عهده گرفته و به آزادی برسید.
اگر قرار باشد هر بار که فردی عقیده اش را گفت و سرزنشتان کرد شما خود را مطابق میلش تغییر دهید، باید هر ده دقیقه به فکر تغییر مسیر باشید. با سرعت در جهت مسیر خود پیش بروید. به شخصیتی که می خواهید تبدیل شوید باور داشته باشید نه به شخصیتی که دیگران متقاعدتان کردند.
اگر سعی کنید همه را راضی نگه دارید، در نهایت به جایی می رسید که تمام قدرت و اختیارات را به دیگران می دهید تا بیشتر شما را رد کنند. همیشه طردشدگی، از درون آغاز می شود!
طردشدگی منحصر به هیچ شخص یا گروه خاصی نیست. چیزی است که همه ما آن را تجربه می کنیم. تنها در نحوه برخورد ما با آن تفاوت وجود دارد.
در این کتاب خواهیم آموخت که چطور:
• خود را در اولویت قرار دهیم و به تفکر و قضاوت دیگران در مورد خود اهمیت ندهیم.
• برای چیزی که خواهان آن هستیم تقاضا کنیم و از نه شنیدن ترس نداشته باشیم.
• در هر موقعیتی که نیاز است شجاع باشیم، باترس های خود مواجه شویم و از ترس طردشدگی رهایی یابیم .
• از توجه به افراد نامناسب دست بکشیم و در عوض به افراد مناسب توجه کنیم.
• درک کنیم که طردشدگی فقط مشكل مختص مانیست (درک این موضوع چقد میتواند الهام بخش باشد).
• خود را لبریز از اعتماد به نفس کنیم و مسئولیت زندگی خود را برعهده بگیریم.
طردشدگی برای همه ما اتفاق می افتد. هیچ کس از آن ایمن نیست. با وجود این، هرگاه این موضوع شما را از مسیر منحرف کرد، م یتوانید با استفاده از روش ها و راهبردهای موجود در این کتاب، شما آن را شکست دهید. می توانید یاد بگیرید که چطور خود را از حس شرمندگی و ترس از دست دادن رها کنید. با قدم برداشتن به سمت ترس، خود را از فراز و نشیب روحی رها می کنید و یاد می گیرید که با اعتماد به نفس زندگی کنید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • پاسخ به نظر

    با درود. من این کتاب را دقیق خواندم و بسیار آموزنده و کاربردی است. به موضوع طردشدگی و راه حل آن به خوبی پرداخته و خواننده با مطالعه این کتاب به خوبی بر بحران طردشدگی غلبه خواهد کرد. کتاب دارای ترجمه روان و خوبی است و نویسنده نیز دارای قلم قوی و بیان فوق العاده است. آینده خوبی برای مترجم و نشر سزاوار در پیش رو می بینم

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی