روان شناسی سازمانی (با رویکرد علمی کاربردی)(رشد)

(0)
نویسنده:

2,500,000ریال

2,250,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
245

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب روان شناسی سازمانی

انتشارات جوانه رشد منتشر کرد:
حجم روزافزون دانش تولید شده در رشته روان شناسی صنعتی و سازمانی باعث شده است تا این رشته به دو شاخه مجزا تقسیم و شاخه مستقلی با عنوان روان شناسی سازمانی به وجود آید. در روان شناسی سازمانی به بررسی و تولید دانش لازم برای فهم و درک هر چه بهتر سازه ها و فرایندهای سازمانی به منظور افزایش عملکرد کارکنان و سودمندی سازمان می پردازند.
امروزه روان شناسی سازمانی در کنار روان شناسی صنعتی نقش بسیار مهمی در کمک به سازمان ها برای افزایش کارایی و اثربخشی کارکنان دارد. اگرچه روان شناسی صنعتی نقش مهمی در گزینش و آموزش کارکنان دارد، با این حال بدون در نظر گرفتن موضوعات مطرح در روان شناسی سازمانی از جمله رهبری، روان شناسی بهداشت حرفه ای، شیوه های اجتماعی سازی، تیم ها و گروه ها، عملکرد شغلی، فرهنگ سازمانی و بالندگی سازمانی، امکان ایجاد شرایط مناسب برای کارکنان فراهم نمی شود.
جکس و بریت نویسندگان کتاب « روان شناسی سازمانی» از یک طرف با طرح آموزش مهارت های مناسب به کارکنان از جمله مهارت های برقراری ارتباط اثربخش، شیوه های حل تعارض و نیز مدیریت فشار، آنها را برای کار اثربخش آماده می کند و از طرف دیگر با ارائه ی پیشنهادهای حاصل از علوم رفتاری به ویژه روان شناسی، مانند ایجاد تغییرات مناسب در فرهنگ سازمانی، شرایط رهبری، تیم ها و گروه ها سعی در فراهم آوردن محیط سازمانی مناسب برای کارکنان دارند تا بتوانند از حداکثر توانمندی های خود برای پیشبرد اهداف سازمانی بهره جویند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی