مدار راس الجدی

(0)
نویسنده:

2,500,000ریال

2,250,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
564

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مدار راس الجدی

انتشارات نخستین منتشر کرد:
هنری والنتین میلر 1891 – 1980 نویسنده‌ی امریکایی است که با آثار خود تأثیری رهایی بخش بر ادبیات نیمه ی دوم قرن بیستم گذاشت.
بسیاری از آثار میلر به دلیل مواضع ضدامریکایی و صراحت لحن در طرح مسائل جدی در بسیاری از کشورها با استقبال خوانندگان روبه‌رو و در دهه‌ی 60 به یکی از پرخواننده‌ترین نویسندگان بدل شد.
تصویری که خوانندگان آثار میلر از این نویسنده داشتند، یک امریکایی تنگدست ولی آزاده بود که با بسیاری رابطه و دوستی داشت.
در کتاب مدار رأس الجدی می‌نویسد: اصل و نسب من از اروپای شمالی به آمریکا آمدند. هر عقیده‌ی احمقانه ای که تاکنون بیان شده متعلق به آنهاست. از میان آن عقاید احمقانه یکی دکترین پاکیزگی است، حال اگر از درستکاری و محق بودن سخنی به میان نیاوریم.
قسمتی از کتاب:
من موجودی بدسرشتم که زاده‌ی کشوری دیوسیرت است. اگر به قولی خویشتن خویش فناناپذیر نبود، آن «من»ی که اکنون درباره‌اش می‌نویسم مدت‌ها پیش نابود شده بود.
از نظر برخی از افراد این گفته شاید ساخته و پرداخته‌ی ذهن من به نظر برسد، اما هرآنچه تصور می‌کنم اتفاق افتاده است، واقعا اتفاق افتاده است، حداقل در مورد من.
از آن جا که نقشی در تاریخ کشورم ندارم، تاریخ اگر دلش بخواهد می‌تواند حرف مرا تکذیب کند. اما حتی اگر هرآنچه می‌گویم اشتباه یا تعصب‌آمیز یا کینه توزانه یا از روی بدسیرتی باشد، حتی اگر من دروغگو و مسموم کننده‌ی اذهان باشم، حرف‌هایم باید تحمل و پذیرفته شوند چون حقیقت را می‌گویم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی