تسلی پس از فقدان (امیر کبیر)

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
73

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تسلی پس از فقدان

انتشارات امیرکبیر منتشر کرد:
کتاب حاضر ـ تسلی پس از فقدان ـ خاطرات روزانه مادری در سوگ دختر نوجوانش است که او را به طور ناگهانی و در اثر سقوط از اسب از دست داده است این مادر ضمن آنکه هرگز این فقدان را فراموش نمی‌کند، با تأکید بر ایمان و اعتقاد به وجود خداوند با عشق به سایر فرزندانش و به کمک همسر و اعضای فامیل و دوستان خود با صبر و به مرور بر اندوه خود فایق می‌آید. او همچنین به خوانندگانی که دچار چنین اندوهی هستند، کمک می‌کند تا با مراقبه‌ای هرروزه و مطالعۀ شرایط بسیاری از افراد در سراسر جهان بر اندوه خود تسلط یابند و با امید و ذکر یاد خدا روال عادی زندگی را از سر گیرند و هرگز فراموش نکنند که تنها نیستند.
مارتا وایت مورهیک‌من، نویسندۀ کتاب تسلی پس از فقدان، که اکنون مادربزرگ است از خاطرات رنج‌آور خود به هنگامی که دختر شانزده‌ساله‌اش را از دست داد، می‌نویسد. آن ضایعه چنان ناگهانی و دردناک بود که زندگی نویسنده را تا مدت‌ها به‌هم ریخت. با وجود این، او توانست با تکیه بر ایمان و امید دوباره ادامه دهد. وی بیش از بیست عنوان کتاب هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان دارد و علاوه بر نویسندگی، معلم و ویراستار نیز هست.
هیک‌من اهل ماساچوست امریکاست و در حال حاضر با همسرش در نشویل تنی‌سی زندگی می‌کند.
تسلی پس از فقدان:
کتاب حاضر نوعی مراقبه و روشی تسلی‌دهنده برای کسانی است که عزیزی را از دست داده‌اند و هنوز قادر به پذیرش این ضایعه نیستند. این کتاب 365 پیام روزانه برای مخاطب دارد تا به مرور با آرامش، خود را با وضعیت موجود و فقدان عزیز ازدست‌رفته تطبیق دهد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی