30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
ذهن و روح
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

(65)

1,950,000ریال

1,755,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
7555

علاقه مندان به این کتاب
47

می‌خواهند کتاب را بخوانند
17

کسانی که پیشنهاد می کنند
29

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
6

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

انتشارات پیکان منتشر کرد:
خانم فلورانس اسکاول شین در ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱ در یکی از خانواده‌های قدیمی فیلادلفیایی در کامدون نیوجرسی به دنیا آمد. سالیان متمادی در مقام هنرمند (نقاش)، مشاور امور، متافیزیسین و خطیب، نامی بلند آوازه داشت. وی سالیان بسیار در نیویورک به تدریس علوم مابعدالطبیعه پرداخت. افراد زیادی در جلسات درس او شرکت می‌کردند و او از طریق پیام‌های معنوی خود را به گروه بی‌شماری می‌رساند. کتاب‌های او نه تنها در امریکا، بلکه در دیگر کشورها نیز از محبوبیت خاصی برخوردار شدند و در اکثر کشورها و حتی روستاها و مناطق دور افتاده مخاطبان زیادی به هم زدند. بزرگ‌ترین علل موفقیت او این بود که همواره سعی می‌کرد خودش باشد. ساده، صمیمی، مهربان و شوخ طبع. هرگز به دنبال این نبود که با کلام ادیبانه، خشک و رسمی به زور در روح دیگران نفوذ کند. بنابراین، محبوب هزاران نفر از افرادی بود که نتوانسته بودند به شیوه‌های متداول و مرسوم قدیمی پیام معنویت را در یابند. با وجود این که عمیقا مذهبی بود ولی رفتار بسیار ساده‌ای داشت و روحانی بودنش از برخوردهایش با مسائل قابل تشخیص بود. در تدریس هرگز تمایل به استفاده از روش‌های فنی و دانشگاهی نداشت و همواره از مثال‌های ملموس، عملی و روزمره زندگی استفاده می‌کرد. اسکاول شین پیش از آن که معلم حقیقت شود، به تصویر گری کتاب‌ها می‌پرداخت. گرچه او درسال ۱۹۴۰ درگذشت، ولی کتاب‌هایش هنوز الهام بخش، محرک و ماندگار در نزد کسانی است که در فراگرفتن این علوم تلاش می‌کنند. در بخشی از کتاب این گونه آمده است: «وفور نعمت همواره بر سر راه انسان است. اما از طریق آرزو، ایمان، یا کلام به زبان آمده، می‌تواند نمایان شود. خداوند آشکارا گفته است که نخستین حرکت را انسان باید انجام دهد. بخواهید که به شما داده خواهد شد. بطلبید که خواهید یافت. بکوبید که برای شما باز کرده خواهد شد…»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

چهار اثر 

تصویر جلد چهار اثر از فلورانس اسکاول شین


جایی هست که جز تو هیچ‌کس نمی‌تواند آن را پُر کند. کاری هست که جز تو هیچ‌کس قادر به انجامش نیست. 

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین هنرمند و تصویرگر است. این کتاب در واقع چهار متن از آثار فلورانس اسکاول شین است که در ایران به صورت یک‌جا گردآوری شده و در قالب یک کتاب عرضه شده است و در واقع سه اثر بعدی دنبالۀ همان کتاب اول با عنوان «بازی زندگی و شیوۀ آن» است. فلورانس اسکاول شین سال‌ها مشاور و معلم معنوی و بسیار مشهور بود. او به هزاران تن از مردم کمک کرد تا مشکلات و مسائل زندگی‌شان را حل کنند. 

فلورانس اسکاول شین در چهار اثر سعی کرده است کاری کند تا شما بتوانید بذر موفقیت و مثبت‌اندیشی را در ذهن‌تان بکارید. در واقع قدرت کلام و قانون جذب بود که باعث محبوبیت این کتاب شد. کتاب‌هایش نه تنها در آمریکا بلکه در خارج از آن نیز کثیرالانتشار هستند. کلیساهای سراسر جهان به طور گسترده در مورد کتاب‌های فلورانس اسکاول شین بحث کرده و آن را تحسین کرده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید تا چهار اثر از فلورانس اسکاول شین را به شما معرفی کنیم.

معرفی کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین 

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین با ترجمۀ گیتی خوشدل در واقع چهار کتاب در یک اثر است. این کتاب شامل کتاب‌های «بازی زندگی و شیوۀ آن»، «کلام تو عصای معجزه‌گر تو است»، «درِ مخفیِ توفیق» و «نفوذ کلام» می‌شود. فلورانس اسکاول شین در واقع روی قدرت مثبت تفکر تمرکز می‌کرد. فلورانس اسکاول شین در این چهار کتاب فلسفه‌ها و اعتقاداتش را توضیح می‌دهد و راه‌هایی را برای رسیدن به تفکر و انگیزۀ مثبت به شما نشان می‌دهد. این چهار اثر کتاب‌هایی متفاوت در زمینۀ خودیاری هستند که شما را به سمت سعادت و زندگی بهتر سوق می‌دهند. در این کتاب‌ها نویسنده قانون توانگری، نفوذ کلام، قانون کارما و بخشایش، عشق، کامیابی، توانگری، شادمانی، آرامش و موضوعات مربوط به زندگی را کاملاً توضیح داده است. در واقع فلورانس اسکاول شین معتقد بود هر چه فکر کنید همان خواهد شد و شما به راحتی می‌توانید همه چیز را، چه مثبت و چه منفی به خودتان جذب کنید. همچنین فلورانس اعتقاد داشت که کلام می‌تواند زندگی‌مان را دگرگون کند.

خلاصۀ کتاب چهار اثر

بازی زندگی و شیوۀ آن
این کتاب که در واقع کتاب اول فلورانس اسکاول شین و اثری کلاسیک است در سال 1925 منتشر شد و نویسنده در آن فلسفه‌هایش را آموزش می‌دهد و تأثیر زیادی بر روی بسیاری از مردم داشته است. در این کتاب نویسنده معتقد است که ناآگاهی یا بی‌دقتی در استفاده از «قوانین متافیزیکی» مختلف ممکن است باعث شود تا رویدادهای نامطلوبی در زندگی رخ دهد. فلورانس اسکاول شین در این کتاب در مورد مفاهیم معنوی صحبت کرده است. اسکاول شین در نوشته‌های این کتابش باورهای مشترکی با مری بیکر ادی دارد و از برخی اصطلاحات مشترک مثل «روح بی‌نهایت» و «ذهن فانی» نیز استفاده کرده است اما سبک نوشتاری اسکاول شین آشناتر و پرمخاطب‌تر است. اسکاول شین دقیقاً مثل علم کلام- مسیحی واقعیت شَر را زیر سوال برده است. در این کتاب فلورانس توضیح داده که بیشتر مردم زندگی را پیکار می‌انگارند در صورتی که زندگی پیکار نیست، یک بازی است اما باید از قانون معنویت آگاه باشید. همچنین فلورانس اسکاول شین معتقد است که کتاب‌های عهد عتیق و عهد جدید با وضوحی شگفت‌انگیز قواعد این بازی را بیان کرده‌اند. اسکاول شین در این کتاب توضیح می‌دهد که آدمی هر چه بکارد همان را درو خواهد کرد و برای همین هر آن‌چه در سخن یا عملش آشکار بشود یا بروز کند به خود او باز خواهد گشت و هر چه هم بدهد دوباره به خودش برخواهد گشت.

کلام تو عصای معجزه‌گر تو است
این کتاب در واقع دنبالۀ کتاب اول فلورانس اسکاول شین و کتابی از تأییدهاست و در چهار اثر منتشر شده است. جملات تاکیدی این کتاب به شما کمک می‌کند تا چیزهایی را که می‌خواهید به زندگی‌تان دعوت کنید و چیزهایی که نمی‌خواهید از آن بیرون کنید. قدرت در کلمات است و این کتاب به شما کمک می‌کند تا این قدرت را پیدا کنید چون نویسنده معتقد است که کلام انسان عصای اوست و این عصا پُر از جادو و قدرت است! بنابراین انسان این قدرت را دارد که با تکان دادن عصای کلامش شرایط ناخوشایند را تغییر دهد. آن‌وقت است که جای غم را شادی می‌گیرد، جای بیماری را سلامتی و جای کمبود، فراوانی پدیدار می‌گردد. فلورانس اسکاول شین با به اشتراک گذاشتن داستان‌های واقعی زندگی نشان می‌دهد که چطور نگرش‌ها و جملات تاکیدی مثبت همیشه موفق می‌شوند فرد را برندۀ زندگی کنند چون آن‌وقت فرد قادر است زندگی خودش را کنترل کند. فلورانس اسکاول شین در این کتاب توضیح می‌دهد که اگر انسان بتواند هنگامی که اوضاع بر وفق مرادش نیست و حتی بر ضد اوست آرامش و وقار خودش را حفظ کند و حتی در چنین شرایطی به سلامتی خودش اهمیت بدهد در واقع به مقام تسلط رسیده است.

درِ مخفیِ توفیق
کتاب «درِ مخفی توفیق» کتاب خودیاری و یکی از کتاب‌های چهار اثر است که در سال 1941 منتشر شد و بر خرد تمرکز کرده و با کمک کتاب مقدس نوشته شده است و همراه با خود حکایت‌هایی دارد. فلورانس اسکاول شین می‌گوید همه از انسان موفق می‌پرسند که راز موفقیتش چیست اما هیچ‌وقت از انسانی شکست‌خورده نمی‌پرسند که چرا شکست خورد؟ همه فقط می‌خواهند بدانند چطور باید درِ مخفیِ توفیق را بگشایند. فلورانس اسکاول شین معتقد است هر کس پتانسیل این را دارد تا در زندگی موفق شود اما این موفقیت اغلب پشت دیواری پنهان است، دیواری که ممکن است در وهلۀ اول خودمان آن را ساخته باشیم. در این کتاب نویسنده در واقع نحوۀ یافتن و بازکردن دری بر روی این دیوار را توضیح می‌دهد.

نفوذ کلام
«نفوذ کلام» به شما کمک می‌کند تا تغییرات مثبتی را که همیشه می‌خواستید ایجاد کنید در زندگی‌تان به وجود آورید. کلمات ما این قدرت را دارند که زندگی‌مان را تغییر دهند. اگر بیشتر به نحوۀ صحبت کردن و در نتیجه نحوۀ تفکرتان دقت کنید می‌توانید شرایط خودتان را برای بهتر شدن تغییر دهید. نویسنده در این کتاب تأکید می‌کند که ما نمی‌دانیم اما کلمات ما سلاح‌های ما هستند. اسکاول شین معتقد است که باید خودتان را به خدا متعهد کنید و از نظرش التزام به خدا یعنی پیروی از شهودتان. نویسنده معتقد است «شهود یک قوۀ معنوی و بالاتر از عقل است.» این همان صدای کوچکی است که گهگاهی می‌شنوید و معمولاً آن را نشانه‌ای در نظر می‌گیرید. اسکاول شین در این کتاب به ما توصیه کرده تا به ندای قلب‌مان گوش دهیم و این صدا را هدایت الهی یا خدای درون می‌نامد. آنچه ما فکر می‌کنیم و آنچه می‌گوییم قدرت ایجاد تجربیات زندگی‌مان را دارد. بنابراین همۀ ما باید در آگاهی‌مان تصویری از صلح، هماهنگی و زیبایی بسازیم و روزی این تصویر خودش را به سمت ما نمایان می‌سازد.

خواندن کتاب چهار اثر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

متن کتاب‌های فلورانس اسکاول شین بسیار ساده است و بنابراین همۀ مردم می‌توانند به راحتی با این کتاب ارتباط برقرار کنند و جان کلام کتاب را بفهمند.

دربارۀ نویسندۀ کتاب چهار اثر

تصویر  فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین در 24 سپتامبر سال 1871 و در کامدن نیوجرسی متولد شد. فلورانس اسکاول شین یک هنرمند و تصویرگر کتاب‌های آمریکایی بود که در سال‌های میانی زندگی‌اش معلم و نویسندۀ معنوی اندیشۀ نو شد. در محافل جدید اندیشه، شین بیشتر به‌خاطر اولین کتابش «بازی زندگی و شیوۀ آن (1925)» شناخته می‌شد. نظر خودش در مورد فلسفه‌اش چنین بود: «نیروهای نامرئی همیشه برای انسانی کار می‌کنند که خودش «رشته‌ها را می‌کشد» هر چند ممکن است خودش نداند که چنین کاری می‌کند. چون کلمات قدرت ارتعاشی دارند بنابراین انسان هر چه را صدا کند، جذب خودش می‌کند.»

فلورانس اسکاول شین در نیوجرسی متولد شد و دختر آلدن کوتلند اسکاول و امیلی هاپکینسون اسکاول بود. پدر پدربزرگش، فرانسیس هاپکینسون اعلامیۀ استقلال را امضا کرد و اولین ‌آهنگساز مستندهای آمریکایی بود. فلورانس در فیلادلفیا تحصیل کرد و بعد در آکادمی هنرهای زیبای پنسیلوانیا مشغول به تحصیل شد و در آن‌جا با همسر آینده‌اش، هنرمند فقید اِوِرت شین (1953-1876) آشنا شد. بعد از ازدواج آن‌ها به آپارتمانی نزدیک میدان واشنگتن نیویورک نقل مکان کردند. اورت کنار خانه‌شان یک تئاتر ساخت و سه نمایشنامه نوشت که فلورانس بازیگر نقش اول هر سه‌شان بود. فلورانس و همسرش در سال 1912 از هم جدا شدند.

فلورانس اسکاول شین نوشتن آثار معنوی را با انتشار کتاب «بازی زندگی و شیوۀ آن» در سال 1925 شروع کرد. بعد کتاب‌هایش با عنوان «کلام تو عصای معجزه‌گر توست» در سال 1928 و «در مخفی توفیق» در سال 1940 به چاپ رسید. کتاب‌های «نفوذ کلام» و «افسون گذرگاه شهود» بعد از مرگش منتشر شدند. آخرین کتاب «افسون گذرگاه شهود» که لوئیز هی در سال 2013 منتشر کرد از یک دستفروش کتاب‌های کمیاب کوچک خرید و دست‌نویس تایپ شدۀ آخرین نوشتۀ فلورانس بود. کتاب «بازی زندگی و شیوه‌های آن» نقل قول‌هایی از کتاب مقدس دارد و توضیحات حکایت‌هایی از درک نویسنده از خدا و انسان است. فلسفۀ فلورانس بر روی قدرت تفکر مثبت متمرکز بود. فلورانس اسکاول شین در 17 اکتبر سال 1940 درگذشت.

دربارۀ مترجم کتاب چهار اثر

گیتی خوشدل در سال 1326 و در تهران متولد شد. وی شاعر و مترجم ایرانی‌ست و مدرک کارشناسی‌اش را در رشتۀ ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران گرفت و برای ادامۀ تحصیل به آمریکا رفت اما تحصیلاتش را ناتمام گذاشت و تصمیم گرفت به ایران برگردد. بعد از برگشتن به ایران بود که به کار ترجمه مشغول شد و سفری به هند داشت که در آن‌جا به عرفان و روان‌شناسی علاقه‌مند شد و بیشتر شعرها و کتاب‌هایی که ترجمه کرده مثل چهار اثر از فلورانس اسکاول شین در همین زمینۀ عرفان و روان‌شناسی‌ست و نامش هم برای ترجمۀ همین کتاب‌ها بر سر زبان‌ها افتاد و به واسطۀ ترجمۀ چهار اثر از فلورانس اسکاول شین مشهور شد. 

همچنین گیتی خوشدل کتاب «راه هنرمند» را نیز ترجمه کرده است. برخی از آثار ترجمه‌ شده‌اش عبارتند از: «آزادی از اریک فروم»، «چهار اثر از فلورانس اسکاول شین»، «هفت عادت مردمان مؤثر از استیون کاوی»،‌ «حکایت دولت و فرزانگی از مارک فیشر»،‌ «قانون توانگری اثر کاترین پاندر»،‌‌ «تجسم خلاق اثر شاگتی گوین»، «قانون شفا اثر کاترین پاندر» و «راه هنرمند بازیابی خلاقیت اثر جولیا کامرون».

تصویر مترجم  فلورانس اسکاول شین

مضامین اساسی کتاب چهار اثر

در این چهار کتاب فلورانس اسکاول شین سعی کرده تا مضامین اساسی زیادی را پوشش دهد. چند تا از مورد توجه‌ترین و پرکارآمدترین این مضامین مربوط به ازدواج، شادمانی و ایمان است. همچنین نویسنده سعی کرده تا بر روی ویژگی‌های منفی زندگی مثل از دست دادن نیز تمرکز کند. یکی دیگر از موضوع‌های اصلی در این کتاب ترس است. نویسنده معتقد است ترس تنها دشمن آدمی‌ست و اگر بترسید شکست می‌خورید. نویسنده معتقد است انسان‌ ممکن است ترس‌های زیادی مثل ترس از تنگدستی، ترس از شکست و از دست دادن و بسیاری ترس‌های دیگر را تجربه کند و به دنبال خودش بکشد. نویسنده معتقد است هنگام ترس پیوستگی‌ خودتان با منبع راستین قدرت را از دست می‌دهید و بنابراین به شما یاد می‌دهد چگونه تحت هر شرایطی به ترس خود غلبه کنید.

امتیازات

کتاب «بازی زندگی و شیوۀ آن» در گودریدز امتیاز 4.1 از ۵، کتاب «کلام تو عصای معجزه‌گر تو است» امتیاز 4.3 از ۵، کتاب «درِ مخفی توفیق» امتیاز 4.3 از 5 و کتاب «نفوذ کلام» امتیاز 4.4 از 5 به دست آورده است.

میزان فروش کتاب

چهار اثر از فلورانس اسکاول شین بین سال‌های 1381 تا 1386 بیش از شصت بار تجدید چاپ شد و یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های ایران است.

تصویر جلد چهار اثر از  فلورانس اسکاول شین

تحلیل سی بوک از کتاب چهار اثر

خوانایی کتاب و روان بودن 
چهار اثر کتابی ماندگار، تأثیرگذار و خواندنی و منبعی گرانبهاست. این کتاب مثل راهنمایی همیشه در زندگی کنارتان خواهد ماند. اگر قصد دارید تغییرات بزرگی در زندگی‌تان ایجاد کنید که این تغییرات مثبت هم باشد. اگر می‌خواهید یاد بگیرید چطور احساس‌های روشنی داشته باشید و تفکرات منفی را از ذهن‌تان دور کنید. اگر می‌خواهید تردید و هراس را از دل‌تان بزدایید و بیشتر به خدا احساس نزدیکی کنید، حتماً کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین را بخوانید.

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، نگاهی به کتاب معجزه شکرگزاری و کتاب کیمیاگر نیز بیاندازید.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (15)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • نورمحمد خبوصی
    • پاسخ به نظر

    کتاب خوبیه و باید تا آخرین برگ رو بخونید

  • تصویر کاربر

    • amir nemati
    • پاسخ به نظر

    کتاب زردهمن با اینکه هدیه خریدمش بعدا خودمم خوندم اصلا خوب نبود

  • تصویر کاربر

    • عاطفه حسین نژاد
    • پاسخ به نظر

    ترجمه گیتی خوشدل برای این کتاب خیلی عالی بود کتاب فوق العاده ایه بشرط اینکه دیدگاهتون رو موقع خوندن تغییر بدید

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • زهرا مجدی
    • 1

    هرگاه انسان چیزی را با ایمان طلب کند قطعا آن را بدست خواهد آورد

عیدی