نامه های زندان نلسون ماندلا
تخفیف

%10

نامه های زندان نلسون ماندلا

(0)
نویسنده:

4,600,000ریال

4,140,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
398

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نامه های زندان نلسون ماندلا

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:
این کتاب شامل بیش از دویست نامه از نلسون ماندلا خطاب به نزدیکان و دوستانش و همچنین به مقام‌ها و مسئولانی است که او را زندانی‌ کرده بودند. این نامه‌ها چهرۀ مردی را به نمایش می‌گذارد که در پشت میله‌های زندان خردمندتر و کاردان‌تر شده است. بسیاری از نامه‌های ماندلا با لحنی نوشته شده‌اند که گاه صدای خود او را هم می‌شود از دل کاغذها شنید.
مقدمه‌های کوتاه و یادداشت‌های مختصری که در بخش‌های مختلف کتاب به چشم می‌خورد، آکنده از اطلاعات مرتبط با مضمون نامه‌ها و نکات روشنگری است که علاوه بر نشان دادن نقشة راه ماندلا در زندان، روند پیدایش رهبری متفاوت، کارآمد و باشهامت‌ را برای ما ترسیم می‌کند.
دو نامه از نخستین نامه‌هایی که در این کتاب آمده، خطاب به چهره‌های بانفوذ خارجی است؛ یکی به دبیرکل سازمان «عفو» – که بعداً «عفو بین‌الملل» شد – که از او به خاطر فرستادن ناظر برای مشاهدۀ روند محاکمۀ اولش تشکر می‌کند، و دیگری به سفیر هلند در آفریقای‌جنوبی، در شبِ پیش از دریافت حکم حبس ابدش. چنین نامه‌هایی زمینه‌ساز مکاتباتی هستند که در طول 27 سال حبس ماندلا در جریان بود، سال‌هایی که او به شکلی خستگی‌ناپذیر برای برقرار نگه‌داشتن ائتلاف نیروهای پشتیبان مبارزات ضد آپارتاید، در داخل و در سطح بین‌المللی، تلاش می‌کرد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی