عملیات اتاق 13

(0)
نویسنده:

1,850,000ریال

1,480,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
756

علاقه مندان به این کتاب
16

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب عملیات اتاق 13

انتشارات خوب منتشر کرد:
بن مکینتایر نویسنده، منتقد، تاریخ نگار و مقاله نویس انگلیسی است و مقاله هایش در نشریه نیویورک تایمز منتشر می شوند. آثار او از سال 1998 تا 2018 نامزد دریافت جوایز بسیاری از جمله جایزه ادگار، آگاتا و جایزه کتاب بریتانیا بوده اند.
اواخر جنگ جهانی دوم دو افسر نیروی دریایی بریتانیا در اتاق انباری مانند تنگ و خفه شماره 13 به نقشه ای درخشان و ظاهرا احمقانه برای گمراه کردن ارتش آلمان نازی رسیدند. آنها می خواستند با این نقشه هیتلر را متقاعد کنند که متفقین به جای حمله به سیسیل قصد یورش به یونان را دارند. به این ترتیب می توانستند ایتالیا را از آغوش فاشیسم بیرون بکشند، فرانسه تحت اشغال را آزاد کنند و مسیر جنگ را به سمتی ببرند که برگشت ناپذیر باشد. ولی برای اجرای این نقشه فریب خطرناک، که جان هزاران نفر از سربازان قوای متفقین در گرو آن بود، عجیب ترین مأمورشان را فرستادند؛ مردی که اصلا وجود نداشت! مردی مرده با جسدی متلاشی که در ذهن نویسنده داستان های جیمز باند متولد شده بود...
منتقد نشریه واشنگتن تایمز درمورد این کتاب می گوید:
«بن مکینتایر، داستان این عملیات و دنیای سورئالی که این عملیات در آن انجام گرفته را به طور فوق العاده ای روایت کرده است. نویسنده در این کتاب به خوبی نشان می دهد که چگونه این عملیات در عاقبت جنگ تأثیر داشته و جان های بسیاری را نجات داده است.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی