سه مادر

(0)

880,000ریال

792,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
121

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب سه مادر

انتشارات گویا منتشر کرد:
مادر، با هر رنگ پوست، هر نژاد، هر زبان و هر ملیتی، همیشه در کنار فرزند است. روزی که هیچ‌کس به داد فرزند نرسد؛ فقط مادر است که غمخوار اوست. تغذیۀ فکری و روحی فرزندان هم از منبع لطیف لالایی‏ها، پندها و اندرزهای مادران صورت می‌گیرد. مادر پشتیبان فرزند است، برایش دعا می‌کند و در غم و شادی‏اش شریکِ راستین اوست. پشت سر مردان موفق و تاریخ‏ساز هم مادری است که او را لحظه‌به‌لحظه برای در آغوش‌ گرفتن آن افتخار و آن شکوه تربیت‌کرده است.
مردان بزرگی چون مارتین لوترکینگ، مالکوم ایکس و جیمز بالدوین که برای حقوق مدنی سیاه‌پوستان آمریکا مبارزه کردند از همین دست مادران داشته‏اند. در لابه‌لای سخنان و نوشته‏های این فرزندانْ آموزه‏های مادرانشان می‌درخشد. این فرزندان در حقیقت رؤیاهای مادرانشان را تبدیل به آرمان و شعار سیاسی و اجتماعی کردند تا به کمک آنْ وضعیت سیاه‌پوستان آمریکا، مناسبات نژادی در جامعۀ ایالات‌متحده آمریکا و بی‏عدالتی‏های آشکار و پنهان نژادپرستی در جهان را دگرگون کنند.
این کتابْ داستان سه مادری است که سه فرزند مبارز و آزادیخواهْ تقدیم جامعۀ سیاه‌پوست آمریکا کردند، حدود یک قرن زیستند، قربانی دادند و آمریکای قرن هیجدهم را با ویژگی‏هایی متفاوت به آمریکای قرن بیست و یکم تبدیل کردند، آمریکاییْ که هنوز به نصیحت‏های این مادران و آموزه‏های فرزندانشان نیازمند است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی