30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
عمومی
عادت‌های یک رابطه‌ی آگاهانه

عادت‌های یک رابطه‌ی آگاهانه

(0)
نویسنده:

2,050,000ریال

1,845,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
296

علاقه مندان به این کتاب
14

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب عادت‌های یک رابطه‌ی آگاهانه

انتشارات مون منتشر کرد:
بری داونپورت بنیان گذار سایت برتر خودسازی، نویسنده صدها مقاله درمورد توسعة فردی و نویسنده کتاب های پرفروش متعددی در زمینه مهارت های رابطه سوء استفاده های عاطفی، اعتماد به نفس و... است.
اس جی. اسکات از نویسنده های پرفروش وال استریت است. او بیش از سی کتاب دارد که بیشتر آنها در ژانر خودیاری و توسعه فردی هستند. کتاب های او به دوازده زبان مختلف ترجمه شده اند.
عادت های یک رابطه آگاهانه به طورکلی درمورد بهبود رابطه، خودشناسی و درک بهتر و عمیق تر رابطه عاشقانه به مخاطب راهکارهای مختلفی داده و در هر بخش به او یاد می دهد که با چه تمرین هایی این موارد را به عادت های سازنده تبدیل کند. نویسنده با برشماری دلایل اصلی شکست رابطه ها، بیست و پنج عادت کاربردی را برای رفع مشکلات و ایجاد رابطه ای بر اساس آرامش، عشق، اعتماد و درک متقابل به مخاطب یادآوری می کند. تأکید نویسنده بر این است که ساختن رابطه ای آگاهانه، کاری ست دشوار، در واقع تلاشی مادام العمر است. اما ارزش تلاش کردن دارد زیرا داشتن رابطه ای عالی، بنیاد یک زندگی پر از شادی و لذت است. این کتاب رابطه ای آگاهانه را به شما پیشنهاد می کند، آگاهی به معنای توجه، حضور، مشارکت، هوشیاری و شعور.
یکی از مخاطبان، کتاب را این گونه توصیف می کند: «رابطه های عاشقانه با سروصدا آغاز می شوند و اکثر آن ها با ناله ای دردناک به پایان می رسند. اگر شما مثل من از خود می پرسید که چگونه این اتفاق افتاد یا من چه اشتباهی کردم، این کتاب برای پاسخ دادن به شما اینجاست.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی