یک فیلم یک جهان (11)(سانشوی مباشر)

(0)

500,000ریال

400,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
410

علاقه مندان به این کتاب
13

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب یک فیلم یک جهان

انتشارات خوب منتشر کرد:
دادلی اندرو، نظریه پرداز و مدرس مشهور سینما و ادبیات تطبیقی است. او موفق به کسب نشان فرهنگ و ادب فرانسه شده و تاکنون بیش از ده کتاب و ده ها مقاله و یادداشت به رشته تحریر درآورده است..
کارول کاوانو محقق و نویسنده سینمایی ست که به طور خاص درباره سینمای ژاپن تحقیق می کند. کاوانو تاکنون در انتشار سه کتاب در زمینه جنبه های مختلف سینمای ژاپن همکاری داشته است.
شاید بتوان گفت غایت نقد هنری بازآفرینی اثر هنری در قالب کلمات باشد. یعنی نقد نه به صورت تالی و تابع، بلکه خود در قامت اثری مستقل ظاهر می شود و تحلیل و آگاهی بخشی را با استقلال و زیبایی توام می کند. کتاب حاضر از نمونه های بارز چنین رویکردی است. دوئت ماهرانه دادلی اندرو و کارول کاوانو از میزانی که میزوگوچی برایشان تعیین کرده فراتر می رود و افق های تاریخی و فرهنگی و سیاسی را در می نوردد. آن ها مهار کاروان افسانه سانشوى مباشر را در دست می گیرند و آن را به راه هایی می برند که خود ترجیح می دهند.
مجموعه یک فیلم، یک جهان مشتمل برتک نگاری هایی ست درباره فیلم های نامی و اثرگذار تاریخ سینما. در انتخاب این کتاب هانه فیلم هایی خاص و سلیقه ای مشخص، بلکه اهمیت فیلم و کتاب مدنظر در اولویت است. هر کتابی از مجموعه یک فیلم، یک جهان می کوشد تا فیلم مورد مطالعه اش را به وسعت یک جهان ببیند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی