یک فیلم یک جهان (15)(آن ها زندگی می کنند)

(0)

390,000ریال

312,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
388

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب یک فیلم یک جهان

انتشارات خوب منتشر کرد:
دی. هارلن ویلسن، نویسنده، منتقد سینما، نمایشنامه نویس و استاد دانشگاه آمریکایی است. عمده شهرت ویلسن به سبب استفاده از نظریه های ادبی و زیبایی شناختی در تحلیل ادبیات گمانه زن است. او کتاب های بسیاری در حوزه ها و ژانرهای مختلف منتشر کرده است که در این میان رمان های فانتزی او با استقبال خوبی همراه بوده و آثار انتقادی و تحلیلی او در حوزه ادبیات و سینما نیز مورد توجه قرار گرفته اند.
آن ها زندگی می کنند فیلمی درباره برخوردهاست. قرارگرفتن در معرض تقسیم بندی های طبقاتی، قرارگرفتن در معرض ترومای نژادی و قدرت سران نظام مردسالار. دی. هارلن ویلسن آن ها زندگی می کنند را سیاسی ترین فیلم کارگردان اثر و نمونه ای بارز از فیلم های سرگرم کننده نامتداول و در عین حال، حمله ای انتقادی به دنیایی می داند که به قول کارگردان نمی شود باور کرد چقدر به فنا رفته، اما به هرحال بهترین نمونه موجود است. از نگاه ویلسن، آن ها زندگی می کنند از چندین سازوبرگ ایدئولوژیک دولت نیز پرده برمی دارد که برجسته ترین آن ها از آن رسانه های سرمایه داری است؛ محملی که به واسطه آن بیگانگان «بیدارند» و انسان ها «خواب».
مجموعه یک فیلم، یک جهان مشتمل بر تک نگاری هاییست درباره فیلم های نامی و اثرگذار تاریخ سینما. در انتخاب این کتاب ها نه فیلم هایی خاص و سلیقه ای مشخص، بلکه اهمیت فیلم و کتاب مدنظر در اولویت است. هر کتابی از مجموعه یک فیلم، یک جهان می کوشد تا فیلم مورد مطالعه اش را به وسعت یک جهان ببیند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی