30بوک
کتاب عمومی
علمی
عمومی
من کی ام و اگه اینطوره چند تا

من کی ام و اگه اینطوره چند تا

(0)

1,980,000ریال

1,782,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1434

علاقه مندان به این کتاب
37

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب من کی ام و اگه اینطوره چند تا

انتشارات ترجمان علوم انسانی منتشر کرد:
خوشبختی چه معنایی دارد؟ آیا زندگی معنادار است؟ آیا موظفیم به دیگران | کمک کنیم؟ آیا اُتانازی مجاز است؟ عشق چه معنایی دارد؟ احساسات چیست؟ «من» کیست؟ آگاهی و حافظه و زبان چه هستند؟ تا کجا می توان این سؤال ها را ادامه داد و کجا باید پی پاسخشان گشت؟ فیلسوفان در سراسر تاریخ کوشیده اند به این مسائل و انبوهی از سؤالات مشابه آنها پاسخ
دهند، اما این روزها روان شناسی، نوروساینس و عصب زیست شناسی هم پایشان به این بحث ها باز شده است. ریشارد داویت پرشت در این کتاب ما را به سفری پر پیچ و خم و هیجان انگیز می برد و بحث های کلاسیک فلسفی را با جدیدترین یافته های علوم ترکیب می کند. پرشت ساده و گیرا و طنزآمیز می نویسد و هر بحث را با داستان هایی از زندگی فیلسوفان و دانشمندان همراه می کند؛ فلاسفه را از برج عاجشان پایین می کشد و دانشمندان را با سؤالات فلسفی روبه رو می کند. حاصل کار او کتابی است خوش خوان و سرشار از نکات تازه که تاکنون به 23 زبان ترجمه شده و بیش از یک میلیون نسخه از آن در جهان به فروش رفته است، کتابی که می تواند آغاز سفری طولانی تر باشد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • کلثوم نورمحمدی
    • پاسخ به نظر

    کتاب خوبی بود.برای مخاطب عام و غیر متخصص در فلسفه ، کتاب خوبی هست.ترجمه نسبتا خوبی هم داره.نحوه ی طرح موضوعات به نظرم خوب و قابل فهم بود و در بستر زندگی واقعی مطرح شده بودند و به همین علت ملموس بودند و از فضای انتزاعی فلسفه های تخصصی فاصله داشت.برای کسانی که اندیشه ورزی رو دوست دارند و میخوان از یک منبع قابل فهم شروع کنند این کتاب رو پیشنهاد میکنم.

    • تصویر کاربر

      • هدا لرکی
      • پاسخ به نظر

      ممنون از راهنماییتون

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی