30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
یوگا
یوگای پیشرفته مغز

یوگای پیشرفته مغز

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
321

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب یوگای پیشرفته مغز

انتشارات نسل نواندیش منتشر کرد:
ریشی های اعظم هندی تکنیکی را گسترش داده اند که هوش افراد را بر پایه اصول طب سوزنی گوش افزایش می دهد. متأسفانه تکنیک مناسب برای این تمرین تحریف شده و از دست رفته است. برای درک اصول درست سوپر برین یوگا لازم است که یکسری از مفاهیم علمی مشخص را تشریح کنیم.
استاد چوآ کوک سویی
من نگران بودم چرا که از پروژه هایم عقب بودم و ناگهان هفت مقاله دیگر که باید در طول یک هفته انجامشان می دادم به کارم اضافه شد. من وقتی احساس درهم شکستگی می کنم، قادر نیستم افکارم را جمع کنم و هیچ چیزی هم نمی توانم بنویسم. بعد از اولین روزی که سوپر برین یوگا را انجام دادم توانستم کارهایم (مقاله ها را انجام دهم و بعد از سه تا چهار روز توانستم درک و تمرکز بیشتری داشته باشم. من نمرات B و C می گرفتم و حالا نمره A و A- گرفتم؛ چراکه حتی در طی چند روز، دستاوردهای بسیاری از انجام دادن آن داشتم...... احساس می کنم انرژی زیادی دارم. مردم می گویند جوان تر، درخشان تر و خوشحال تر به نظر می آیم.
آتی پورن ساریبوتر، 36 ساله
تحقیقات آزمایشی سوپر برین یوگا، نیوجرسی... گروه هدف: کودکان در رده سنی پنج تا نه سال با گستره ای از ناتوانی ها مانند نقص های عصبی، سندروم داون، اختلال کم توجهی – بیش فعالی، اختلال کم توجهی، اختلال افسردگی روانی، اوتیسم، تشنج و تأخیر شناختی. برخی از نتایج ذهنی این تحقیق مقدماتی به شرح زیر است: بچه ها متمرکزتر شده و آمادگی بیشتری برای انجام کارها دارند. بچه ها حالات احساسی بهتری از خود نشان می دهند. بچه ای که رفتارهای عجیب و غریبی از خود بروز می داد، رفتار طبیعی نشان می دهد. حافظه نگهداری اطلاعات جدید به نظر پیشرفت کرده است. در مجموع پویایی کلاس به طرز شگرفی افزایش یافته است.
دکتر گلن جوزف مندوزا ارینا کوتربا
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی