فرازمینی ها (پالتویی)

(0)
نویسنده:

1,980,000ریال

1,782,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
401

علاقه مندان به این کتاب
10

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فرازمینی ها

انتشارات نیماژ منتشر کرد:
زمانی انریکو فرمی، فیزیک دان بزرگ ایتالیایی، سوال ساده ای پرسید: «موجودات فرازمینی کجا هستند؟» فرمی معتقد بود چون سن جهان هستی بسیار زیاد و اندازه ی آن بسیار بزرگ است و فقط در کهشکشان راه شیری تقریباً نیم تریلیون ستاره وجود دارد که ممکن است بسیاری از آن ها سامانه ی ستاره خاص خود را داشته باشند، پس جهان هستی نیز همانند زمین که به طرزی حیرت انگیز و توجیه ناپذیر منحصر به فرد است باید مملو از حیات باشد.
اما آیا حیات فرازمینی تمدنی فوق هوشمند با فناوری های ارتباطی پیشرفته تر از فناوری های ما است؟ یا گونه ای غیرپیشرفته است که هنوز قادر به ایجاد ارتباط با دنیای اطرافش نیست؟ شاید حیات فرازمینی صرفاً سلول کوچکی باشد که باید میلیون ها سال بگذرد تا مسیر تکامل را طی کند و به موجود فرازمینی که در ذهن خود ساخته ایم تبدیل شود.
این سوال که آیا در جهان پهناور هستی تنها هستیم یا نه و اگر تنها نیستیم، چطور باید به دنبال ساکنان احتمالی فضا بگردیم، چنان جذاب است که بودجه های پژوهشی سرسام آوری برای کاوش در فضا و کشف سیاره های قابل سکونت هزینه می شود و این موضوع دست مایه ی ساخت سریال ها و فیلم های سینمایی مختلف است.
تمام مقالات و آثار دانشمندان و نویسندگان پیشگامی که مبنای نگارش مقالات کتاب به شمار می آیند، حاکی از این واقعیت است که امروزه در دهه ی دوم قرن بیست و یکم، ما به تازگی در مرحله ی آغاز ماجراجویی و یافتن پاسخ مهم ترین پرسش ها درباره ی حیات هستیم: زندگی چیست؟ آیا ما منحصر به فردیم؟ جایگاه ما در جهان هستی کجاست؟
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی