غلات و مغز ما

(0)

1,800,000ریال

1,620,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
615

علاقه مندان به این کتاب
8

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب غلات و مغز ما

انتشارات دات منتشر کرد:
بدن انسان در حال فرسودن است. بیماری های توان فرسا شروع می شوند، آرام پیشرفت می کنند، به مرحله ای دردناک می رسند و سرانجام موجب نابودی بدن می شوند. این روند به خصوص در اختلالات مغزی، و از جمله هولناک ترین آنها، آلزایمر یا دیگر انواع زوال عقل، مشاهده می شود؛ یکی از ترسناک ترین بیماری ها برای علم پزشکی امروز که همیشه هم در سرخط خبرهاست.
در این کتاب می خواهم به شما بگویم که سرنوشت مغزتان دست ژن هایتان نیست. اجتناب ناپذیر هم نیست. اگر شما از جمله افرادی هستید که از انواع دیگر اختلالات مغزی مانند سردردهای مزمن، افسردگی، صرع یا بی حوصلگی شدید رنج می برید مقصر DNA شما نیست.
سبب همه این ها غذایی است که می خورید.
بله درست متوجه شدید اختلال در عملکرد مغز از خوردن نان صبحانه شروع می شود... و من قصد دارم این را ثابت کنم. باز هم تکرار می کنم، چون می دانم به نظر عجیب می آید: غلات امروزی به صورتی آرام در حال نابود کردن مغز ما هستند. منظورم از "امروزی" فقط آرد سفید تصفیه شده، پاستاها و برنج نیست که مخالفان چاقی آنها را زیان بار اعلام کرده اند؛ منظورم تمامی دانه ها و غلات و فرآورده های حاصل از آنهاست که به عنوان مواد غذایی سالم و مفید پذیرفته شده اند، مثل سبوس گندم، سبوس جو، هفت غله و سایر انواع غلات.
این یک داستان علمی - تخیلی نیست، حقیقتی است مستند. هدف من از نوشتن کتاب غلات و مغز ما فراهم آوردن اطلاعاتی صحیح بر اساس دیدگاه های متحول کننده علمی و فیزیولوژیک امروزی است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • محمد تبریزی
    • پاسخ به نظر

    سال قبل کتاب را خواندم و به روش آن عمل کردم. نتیجه گرفتم و عالی است. این دومین بار است که از این کتاب سفارش میدهم برای یکی از دوستانم که پزشک است.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی