برادوی (نمایش مضحک زندگی)

(0)
نویسنده:

490,000ریال

392,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
265

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب برادوی

انتشارات خوب منتشر کرد:
فابریس کارو کارتونیست و نویسندۀ کمیک فرانسوی است. در کارنامه وی سه رمان به چشم می خورد که آخرین آن برادوی: نمایش مضحک زندگی نام دارد. وی در کنار حرفه نویسندگی اش، آهنگ سازی و خوانندگی را نیز دنبال می کند. درون مایه اصلی رمان های او مانند کمیک هایش، ابزوردیته و پوچی‌ست.
«هیچ موضوعی هیچ وقت شبیه به آنچه انتظارش را می کشیدیم نیست. هیچ اتفاقی آن طور که پیش بینی اش کرده بودیم نمی افتد. نتیجه همیشه با آنچه پیش بینی کرده ایم چندین سال نوری فاصله دارد. همه ما در یک کمدی موزیکال شب عید هستیم؛ در یک تئاتر نسبتا ناموفق و نسبتا غیرحرفه ای در یکی از سالن های برادوی.» این، زندگی اکسل چهل و شش ساله است؛ همین قدر پوچ و نامفهوم. از زمانی که نامه مرکز غربالگری سرطان روده بزرگ به دستش می رسد سنگینی گذر عمر را بیشتر بر دوشش احساس می کند. مشکلاتی که پسرش در دبیرستان به وجود آورده و تلاشش برای برقراری رابطه ای صمیمی با دختر و همسرش هم صرفا گوشه ای از همین ابهامات و پوچی هاست. روزها در خیابان راه می رود، فکر می کند، با خودش سر رها کردن همه چیز و همه کس کلنجار می رود، درحالی که فقط یک اندیشه بر ذهنش سایه افکنده: زندگی یک تئاتر موزیکال نیست...!
نظر منتقد مجله فرانس کولتوقه درمورد کتاب: «فابری کاروبر روی کاغذ یک نویسنده طناز به شمار می رود که دائما در میان لحن های مختلف در گردش است. او در میانه ابزورد و مالیخولیا، از جوهره زندگی روزمره استفاده کرده تا سوء عملکردهای آن را به تصویر بکشد. در میانه طنزدیوانه وار او نقد اجتماعی مهمی در جریان است.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی