بازی موقعیت

(0)

1,890,000ریال

1,701,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
786

علاقه مندان به این کتاب
24

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بازی موقعیت

انتشارات مون منتشر کرد:
لورتا گراتزیانو برونینگ بنیان گذار یک مؤسسه تحقیقاتی درمورد چگونگی کارکرد مغز پستانداران و نویسنده کتاب عادت‌های یک مغزشاد است. آثار او، که هم اکنون استاد بازنشسته دانشگاه ایالت کالیفرنیاست، به زبان‌های مختلف ترجمه شده و اغلب در پادکست‌ها و وبینارها شنیده می‌شود.
هورمون‌های لذت، شادی و پاداش زمانی ترشح می‌شوند که شما در موقعیت قدرت و برتری نسبت به دیگران قرار دارید، و اضطراب و دلهره هنگامی سراغتان می‌آید که در موضع ضعف قرار داشته باشید. همین امر موجب می‌شود تا شما همیشه به دنبال قیاس بروید و در گفت وگوهای روزمره به مغلطه پناه ببرید. این واکنش غریزی انسان‌ها مربوط به موقعیت‌هایی ست که می‌خواهند کارشان را توجیه کنند، برای دستاوردشان امتیازی قائل شونده دلیل و برهانی برای اثبات حقانیت گفته‌هایشان بیاورند و یا اصطلاحا اسیر چشم و هم چشمی شوند. همین واکنش‌ها در واقع شما را وارد بازی‌ای می‌کنند که اصطلاحا به آن «بازی موقعیت» می‌گویند بازی‌ای که برنده ندارد و چه بسا که بازنده همیشگی خود شمایید! نویسنده در این کتاب به شما می‌آموزد که چطور از افتادن در این دام پرهیز کنید و زندگی شادتری داشته باشید.
نظر یکی از مخاطبان درمورد کتاب: «مفاهیم این کتاب ساده و در عین حال عمیق هستند. من فکر می‌کردم دیگر نمی‌توانم با مطلب جدیدی درمورد ذهن آگاهی مواجه شوم اما این کتاب به درستی و به شکلی علمی نقش آگاهی را در زندگی انسانی به ما نشان می‌دهد.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم کتاب چگونه عزت نفس خود را بسازیم نیز بخوانید.


...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی