تعمید

(0)
نویسنده:

400,000ریال

360,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
580

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تعمید

انتشارات نیماژ منتشر کرد:
مجموعه داستان «تعمید» متشکل از 9 داستان است که عنصر پیوند دهنده‌‌‌ی‌شان به‌یکدیگر، حرکتِ دایره‌واری‌ست از تراژدی به کمدی؛ و یا بالعکس. وضعیت‌های ساخته‌شده در این داستان‌ها، با «هم‌زمان» کردنِ «ناهم‌زمانی»‌هایی، تردیدهایی میان پوزخندزدن به آنها، اندوهگین‌شدن، خندیدن و یا ترسیدن از آنها را شکل می‌دهند؛ و همین مولفه آیرونیک (کنایی) است که برای مثال موجبِ خلقِ لحظاتی می‌شود که شغلِ کسی پرتاب کردن هرروزه‌ی خود، از پنجره‌ی خانه‌اش، از طبقه‌ی ششم ساختمان به خیابان باشد؛ و مردم نیز هرروز به تماشای این لحظات بایستند و بعد، در خون او پول بریزند؛ و یا در داستانی، مردم شاهدِ پخشِ زنده‌ی دزدیدنِ بزرگ‌ترین برجِ میدانِ شهرشان باشند و برایِ تماشای دزدها، هل‌هله و شادی سر دهند...
علی مردان هر روز از اداره ی آب و فاضلاب تهران برمی گشت و در ایستگاه دروازه دولت پیاده و با توجه به تابلوهای راهنمای مترو، وارد خط مورد نظرش می شد و ادامه ی مسیر را می رفت تا توپخانه را دور بزند و برسد به آپارتمان کوچکش، تا صبح فردایش برعکس همین مسیر را بر گردد و لابه لای کاغذها و امضاها از پشت پنجره ی اداره ی آب و فاضلاب، به ردیف چنارهای خیابان نگاه کند تا ساعت کاری اش تمام شود. همیشه همین بود تا آن روز صبح که از خواب بیدار شد و در حال خوردن نان محلی ای که ماه به ماه می رفت و از چهارمحال می آورد دید که «برنو» روی دیوار نیست..
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سامان رحمانی
    • پاسخ به نظر

    تعمید روایت وضعیتی است که در آن اثری از هیچ نجات دهنده ای نیست... مسیحایی نیست که بازگردد، مسیحایی نیست که رنج بکشد تا دیگران بخشوده شوند. این داستان ها که هرکدام سویه های تراژیک منحصر به فردی دارند، خبر از نویسنده ای جدی و با دانش میدهد. با اطمینان به دوستداران ادبیات پیشنهادش میکنم و منتظر سایر آثار این نویسنده نیز هستم.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی