30بوک
کتاب عمومی
تاریخ
اروپا
ده پاپ که جهان را به لرزه انداختند

ده پاپ که جهان را به لرزه انداختند

(0)
نویسنده:

680,000ریال

612,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
573

علاقه مندان به این کتاب
10

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ده پاپ که جهان را به لرزه انداختند

انتشارات ثالث منتشر کرد:
اسقف های رم بیش از دو هزار سال، قدرتمندترین رهبران دین مسیح بوده اند و تأثیرشان از مسائل معنوی صرف بسیار فراتر رفته است. پاپ ها نقشی محوری در تاریخ اروپا و جهان ایفا کرده اند؛ نقشی که نه فقط به دوش کشیدین بار معنوی سریری باستانی را در بر می گرفت، شامل نقش آنها در مواجهه با بحران های سیاسی و فرهنگی زمانه خودشان نیز می شد؛ هرچند پاپ ها خودشان در مواردی به آن بحران ها دامن زده اند. ایمون دافی، در یک مجموعه تحسین شده در رادیو بی بی سی، به تأثیر ده پاپی می پردازد که آن ها را تأثیرگذارترین پاپ های تاریخ می خواند. در این کتاب، خوانندگان از تصویر ایمون دافی از ده مرد منحصر به فردی که جهان را به لرزه انداختند، لذت خواهند برد.
این اثر با پطرس قدیس، یعنی سنگی که کلیسای کاتولیک بر آن بنا شده، آغاز می شود و سپس به لئون کبیر (سده پنجم)، گریگوری کبیر (سده ششم)، گریگوری هفتم (سده یازدهم)، اینوسنت سوم (سده سیزدهم)، پل سوم (سده شانزدهم)، و پیوس نهم (سده نوزدهم) می پردازد. ایمون دافی، از میان پاپ های سده بیستم، به زندگی و نقش سه پاپ می پردازد: پیوس دوازدهم که در آستانه جنگ جهانی دوم به مقام پاپی رسید؛ ژان بیست و سوم مهربان که توجه جهانیان را جلب کرد؛ ژان پل دوم نخستین پاپ غیرایتالیایی در چهارصدو پنجاه سال گذشته. دافی به ما نشان می دهد که هریک از این مردان بزرگ جهان خود را آفریدند و به دنبال آن جهان ما را هم خلق کردند.
ایمون دافی استاد تاریخ مسیحیت در دانشگاه کمبریج است که پیش تر رئیس و عضو کالج مگ دالن نیز بوده است. او مجری و مفسری سرشناس است که جوایزی مانند لانگمن، هیستوری تودی و هوتوژندن را برده است. رقص محراب ها، قدیسان و گناهکاران ، آواهای موربت و آتش های ایمان از جمله آثار اوست.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی