30بوک
کتاب عمومی
فلسفه
عمومی
ایده‌های بزرگ فلسفی

ایده‌های بزرگ فلسفی

(0)
نویسنده:

3,000,000ریال

2,700,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
830

علاقه مندان به این کتاب
19

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ایده‌های بزرگ فلسفی

انتشارات سنگ منتشر کرد:
«ایده‌های بزرگ فلسفی» یک دایرهالمعارف فشرده‌ی بانشاط، خواندنی و تأمل‌برانگیز از اندیشه‌های فلسفی است. کتابی واقعاً شسته‌ورفته که ایده‌های فلسفی را بدون تنزل محتوا معرفی می‌کند. تامسون در این کتاب، 131 اندیشه یا پرسش را با توجه به نظرات 96 متفکر بزرگ جهان، به طور مختصر و مفید مطرح می‌کند. از فیلسوفان سرشناسی نظیر نیچه و هایدگر و هگل گرفته تا نویسندگان محبوبی مثل کامو و پروست و کافکا.
این مباحث در 10 بخش کلی‌تر دسته‌بندی شده‌اند که عبارتند از: اخلاق، اگزیستانسیالیسم، هنرها، جامعه و روابط، دین و متافیزیک، ادبیات و زبان، علم و روان‌شناسی، فلسفه‌ی روزمره، معرفت و ذهن، سیاست و اقتصاد.
«جانی تامسون» در آکسفورد فلسفه تدریس می‌کند. او یک حساب کاربری و وب‌سایت محبوب و پرطرفدار اینستاگرامی به نام «فلسفه‌ی جیبی» را اداره می‌کند که حاصل گفت‌وگوهایش با دانشجویان و تأملات و مطالعات متراکم آثار فلسفی است.
بریده‌ای از مقدمه‌ی کتاب:
چرا مردم از تماشای فیلم‌های ترسناک لذت می‌برند؟ آیا باید بر سر وجود خدا شرط‌بندی کنیم؟ چرا لذت بهتر از درد است؟ و چه وقت اردک اردک نیست؟
کتاب «ایده‌های بزرگ فلسفی»‌ سیری است جذاب در آرا و اندیشه‌های برخی از بزرگ‌ترین ذهن‌های 2500 سال گذشته درباره‌ی پرسش‌های مهم زندگی، و نشان می‌دهد که چرا آن‌ها امروزه به ما هم مربوط می‌شوند و همچنان اهمیت دارند. «ایده‌های بزرگ فلسفی» همه چیز، از استراتژی «سان تزو» برای پیروزی در میدان نبرد تا بینش‌های فروید درباره‌ی «سائق مرگ» را دربرمی‌گیرد. و مسائلی از این قبیل که چرا دوبووار معتقد بود غریزه‌ی مادرانه افسانه است یا این موضوع که چرا شوپنهاور احتمالاً در مهمانی‌ها آدم چندان دلچسب و مجلس‌آرایی نبود…
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی