30بوک
کتاب عمومی
تاریخ
ایران
خون دلی که لعل شد

خون دلی که لعل شد (رقعی)(شومیز)

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
396

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خون دلی که لعل شد

انتشارات انقلاب اسلامی منتشر کرد:
این کتاب، دربردارنده خاطرات حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) از زندانها، تبعید و دوران مبارزات انقلاب اسلامی ایشان است.
کتاب حاضر شامل بیان حکمتها، درسها و عبرتهایی است که به فراخور بحثها بیان شده و هر کدام از آنها می‌تواند چراغ راهی برای آشنایی مخاطب کتاب بویژه جوانان عزیز با فجایع رژیم منحوس پهلوی، و همچنین سختی‌ها، مرارتها و رنجهای مبارزان و در مقابل، پایمردی‌ها، مقاومتها، خلوص و ایمان انقلابیون باشد.
لازم به ذکر است که این کتاب، ابتدا به زبان عربی و با عنوان «إنّ مع الصّبر نصراً» توسط دکتر «محمد‌علی آذرشب» گردآوری و در بیروت منتشر شده بود و کتاب «خون دلی که لعل شد» ترجمه کتاب مذکور بوده که توسط «محمدحسین باتمان غلیچ» به فارسی بازگردانده شده است.
نقل خاطرات از قلم معظم له، سبب شده تا این کتاب با دیگر خاطراتی که در زمینه ی مبارزات قبل از انقلاب به رشته ی تحریر درآمده اند، متمایز شود. ایشان در این اثر روزهای کودکی و اشتغال به تحصیل تا آغاز فعالیت های خود به عنوان یک مبارز علیه رژیم طاغوت و سپس درگیری ها و دستگیری ها را با جزئیات دلچسبی شرح داده‌اند. از دیگر ویژگی‌های این کتاب می‌توان به نگارشی به دور از اطناب، خودداری از بیان مطالب غیر مفید، توصیفات دقیق و ارائه تصویر جامعی از فضای مبارزه رهبر انقلاب و همرزمان پاک بازشان اشاره کرد. خواننده، علاوه بر آشنایی با دوران تبعید و مبارازات رهبری، با افکار و سیره رهبر فرزانه انقلاب در امور زندگانی نیز آشنا می‌شود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی