رابطه‌ات را به فنا نده

(0)

930,000ریال

837,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
692

علاقه مندان به این کتاب
9

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب رابطه‌ات را به فنا نده

انتشارات مون منتشر کرد:
گری جان بیشاپ (1948) در شهر گلاسکوی اسکاتلند به دنیا آمد و در سال 1997 به آمریکا مهاجرت کرد. او در مسیر هستی شناسی و پدیدارشناسی قدم گذاشت و در حال حاضر یکی از مهم ترین کارشناسان حوزه توسعه فردی است. بیشاپ آثار نویسندگان بزرگی را مانند مارتین هایدگر ادموند هوسرل، گادامر و... مطالعه و روی آن ها تحقیق کرده است. یکی از ویژگی های قلم او لحن و زبان خودمانی و بی پروا در نوشته هایش است.
نویسنده در این کتاب سعی می کند برای بهبود روابط عاطفی، مخاطب را به خودش ارجاع دهد. به این معنا که ما قبل از ورود به هر رابطه ای یا تلاش برای تغییر دیگران، ابتدا باید ببینیم چه رابطه ای با خودمان داریم. بیشاپ با تأکید بر اهمیت تغییرفردی توضیح می دهد که چگونه می توان با بهبود رابطه ای که با خودمان و ارزش هایمان داریم روابط بهتری با دیگران و خصوصا با همسرمان برقرار کنیم و به طورکل زندگی متعادل تر و عاشقانه تری را تجربه کنیم. او با همان سبک و سیاق کتاب های قبلی اش همراه با لحنی خودمانی و آمیخته با طنز، راه حل هایی برای مشکلات زناشویی مطرح می کند و به او می فهماند که مرگ و زندگی رابطه اش فقط و فقط در دست خودش است.
نظر یکی از مخاطبان درمورد کتاب: این کتاب پر از مطالبی ست که بعد از خواندنشان با خودتان می گویید: «دقیقا!، مطمئن باشید همه تان سطر به سطر مطالب کتاب را زندگی کرده اید. البته امیدوارم من جزو آن دسته از افراد باشم که مجبور نیستند ده سال دیگر هم باز کتاب را بخوانند!»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم کتاب دایره المعارف زبان زنان و مردان را نیز بخوانید.



...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی