ربه کا

(0)
نشر:

2,950,000ریال

2,655,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
117

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ربه کا

انتشارات پر منتشر کرد:
رمان «ربه‌كا» اثر «دافنه دوموریه»، بانوی نویسنده‌‌ی انگلیسی است كه در سال 1938 منتشر شد. شصت سال پس از نخستین چاپ ِشاهکار دوموریه؛ «ربه¬کا»، و با وجود این‌که سه میلیون جلد از کتاب در سرتاسر جهان فروش رفته و به بیست و پنج زبان ترجمه شده است، هنوز هم این رمان، خوانندگان جدیدی را به خود جذب می¬کند.
در این چاپ جدید؛ پس از پایان داستان، به چندین مقاله برمی‌خورید؛ این¬ها گلچینی از «چک‌نویس ربه¬کا و دیگر خاطرات» نوشته‌ی دوموریه هستند که نویسنده، تجربیات و خاطراتش را حین نوشتن داستان به رشته تحریر در آورده است و شامل نکات ظریف و زیبایی است که ارزش رمان ربه¬کا را بیشتر کرده و موجب تحسین خواننده خواهد بود.
داستان در باب زن جوان خدمتکاری است که با مردی ثروتمند آشنا می‌شود و مرد جوان به او پیشنهاد ازدواج می‌دهد. دختر جوان پس از مدتی زندگی پی می‌برد مرد جوان، همسر زیبای خود را در یک حادثه از دست داده و سیر داستان پرده از این راز برمی‌دارد که...
این رمان مهیج و خواندنی، توصیفات دقیق و دلنشینی دارد که باعث می‌شود داستان به راحتی در ذهن شکل گرفته و خواننده بتواند در تمامی وقایع خودش را حاضر در ماجرا ببیند و همین ویژگی منحصربه‌فرد، خواننده را برای تا آخر خواندن کتاب ترغیب می‌کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی