زندگی جورج اورول

(0)
نویسنده:
نشر:

1,200,000ریال

1,080,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
49

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب زندگی جورج اورول

انتشارات پر منتشر کرد:
اگر به «جورج اورول»، نویسنده‌ی متبحّر، مشهور و توانمند انگلیسی علاقه‌مندید ولی برای خواندن آثار او زمان كافی نداشته و یا مطالعه‌شان در حوصله‌ی‌ شما نمی‌گنجد، كتاب «زندگی جورج اورول» انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.
این كتاب برخلاف آن‌چه از نامش استنباط می‌شود، تنها به زندگی خصوصی این نویسنده‌ی محبوب نپرداخته ـ هرچند كه مطالعه‌ی زنـدگی‌نامه‌ی صـاحب آثاری همچون «قلعه حیوانات»، «1984»، «تنفس هوای تازه»، «پول... و دیگر هیچ» و... مطمئناً خواندنی بوده و خالی از لطف نمی‌باشد ـ بلكه با نگاهی كلی در آثارش، مخاطبان را با فراز و فرود افكار «اورول» در تك‌تك آن‌ها آشنا نموده و این‌که یک رمان در چه بازه‌ی زمانی و در کدام جغرافیا نوشته شده، چه عواملی در نگارش آن سهیم بوده، نویسنده تحت چه الهاماتی کاراکترهای آن را خلق کرده و وقایع تاریخی كه هم‌زمان با دوران كوتاه زندگی وی اتفاق افتاده و بر افكار و آثار وی اثر مستقیم گذاشته را مورد بررسی قرار داده است.
چكیده‌ای از متن:
«... بینش آزاد، زبان نیرومند، نقطه‌‌نظرات خصوصی، ادبیات آزادی‌خواهانه، تخیلاتی كه تنها در آزادی تولیدمثل می‌كنند، نویسنده‌ای بر كنار از همه‌ی فعالیت‌هایی كه ممكن است به عنوان یك شهروند انجام دهد و گریزان از فریب‌خوردن؛ این‌ها سیمای قهرمانان غیرخیالی اورول هستند، روشن‌فكران ادبی سنتی. و...»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی