30بوک
کتاب عمومی
کسب و کار و تجارت
موفقیت
شرکت تک نفره چرا کوچک ماندن اصل بزرگ دیگری برای کسب و هاست

شرکت تک نفره چرا کوچک ماندن اصل بزرگ دیگری برای کسب و هاست

(0)
نویسنده:

1,950,000ریال

1,755,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
592

علاقه مندان به این کتاب
11

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شرکت تک نفره چرا کوچک ماندن اصل بزرگ دیگری برای کسب و هاست

انتشارات هورمزد منتشر کرد:
بیشتر همیشه بهتر نیست!كتاب شرکت تک نفره رویکردی تازه مبنی بر کوچک ماندن و جلوگیری از بزرگ شدن کسب وکارهای مختلف است. پاول جارویس نویسنده کتاب معتقد است با کوچک ماندن، فرد می تواند آزادی بیشتری داشته باشد تا به دنبال لذتهای معنادارتری در زندگی باشد و از دردسرهای ناشی از برخورد با کارمندان، جلسات طولانی، یا نگرانی در مورد رشد و توسعه دوری کند.
شرکت های تک نفره هر روز محبوب تر از قبل می شوند؛ چراکه مردم به دنبال استقلال و کنترل در زندگی های خود هستند؛ به خصوص زمانی که پای شغلشان در میان باشد. چرا امروزه افراد بسیاری این مسیر را انتخاب میکنند؟ شرکت تک نفره بودن، شما را قادر می سازد زندگی و شغلتان را تحت کنترل درآورید.
جارویس در این کتاب توضیح می دهد که چگونه می توانید برای راه اندازی کسب وکارتان، به تنهایی مسیر درست را تشخیص داده و به برنامه ریزی ، تعیین درآمدهای مورد نظر، مقابله با بحران های غیرمنتظره، راضی نگه داشتن مشتریان کلیدی خود و غیره بپردازید.
شرکت های تک نفره همیشه در محدودیت ها بهترین عملکرد را دارند؛ چون اینجاست که خلاقیت و نبوغ رشد می کند. یک شرکت تک نفره در جهت بهترشدن کار می کند نه بزرگترشدن و بدین گونه مسیر حقیقی خود را پیدا می کند. طریقه اش نیز ایجاد روابط بلندمدت با مخاطبان و مشتریانش است. با تبدیل شدن به شرکت تکنفره یا فقط با به کارگیری جنبه های اصلی این ذهنیت، می توانید مقاومت لازم برای شکوفایی در هر شغل، شرکت یا پروژه یا کسب وکاری را که خودتان آغاز می کنید، به دست آورید. با حصول اطمینان از اینکه کسب وکارتان در کوچکترین حالت ممكن نتیجه بخش است، مطمئن می شوید زمانی که رشد کند نیز همچنان پرثمر خواهد بود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

شرکت تک نفره 

کتاب شرکت تک نفره


بریده از کتاب شرکت تک نفره: 
«برخی شرکت‌های بزرگ همچون گوگل به کارمندان خود کمی «زمان شخصی» می‌دهند تا ایده‌هایی خارج از وظایف شغلی معمول خود را بررسی کنند. فیسبوک از «هکاتون‌ها» استفاده می‌کند که غالباً چند روزی به طول می‌انجامد. این رویداد برنامه‌نویسان کامپیوتر را برای مشارکت روی پروژه‌ای مهم در زمانی نسبتاً کوتاه گرد هم می‌آورد. در پایان یکی از همین هکاتون‌ها بود که دکمۀ لایک فیس‌بوک را ساخت و احتمالاً اثرش را روی تمام اینترنت گذاشت.»


چه می‌شد اگر کلید واقعی یک حرفۀ غنی‌تر و رضایت‌بخش‌تر، ایجاد و توسعۀ یک استارت‌آپ جدید نبود، بلکه این بود که بتوانید برای خودتان کار کنید، ساعت کاری را خودتان تعیین کنید و یکی از آن شرکت‌های بسیار سودآور و پایدار شوید؟ فرض کنید راه‌‌حل بهتر و هوشمندانه‌تر کوچک نگه‌داشتن شرکت و کسب‌وکارتان باشد. روز به روز افراد بیشتری به صورت انفرادی و خارج از محدودیت‌های شغل سنتی فعالیت می‌کنند و به لطف فناوری و تعداد زیادی پیمانکار مستقل با استعداد، یک فرد به صورت انفرادی می‌تواند با یک شرکت تک نفره به درآمد بسیار زیادی برسد. پاول جارویس در کتاب شرکت تک نفره نحوۀ انجام دقیق این کار را توضیح داده است. او نمونه‌ای از قدرت و پتانسیل یک کارآفرین خلاق است. تا به‌حال پل جارویس کتاب‌های زیادی در این زمینه منتشر کرده، دوره‌های آموزشی بسیاری برگزار کرده و به توسعۀ نرم‌افزاری نیز مشغول است و تمام این‌ کارها را دست تنها و حتی بدون یک کارمند انجام می‌دهد.

معرفی کتاب شرکت تک نفره اثر پاول جارویس 

کتاب شرکت تک نفره اثر پاول جارویس با ترجمۀ پگاه فرهنگ مهر را انتشارات هورمزد به چاپ رسانده است. پل جارویس کتاب شرکت تک نفره را در سال 2019 منتشر کرد. شرکت تک نفره یک رویکرد جدید دلچسب است که بر کوچک ماندن و اجتناب از رشد برای کسب‌وکارهایی در هر اندازه تمرکز کرده است. منظور از شرکت تک نفره یک فریلنسر نیست که فقط به ازای تحویل کار دستمزد می‌گیرد و یا یک کارآفرین که می‌خواهد هر چه زودتر شرکتش را گسترش دهد، بلکه منظور یک کسب‌وکار کوچک است که قرار است عمداً کوچک بماند. پل جارویس که خودش یکی از بنیانگذاران شرکت Fathom Analytics است در کتاب شرکت تک نفره، دیدگاه شما را نسبت به اداره و ایجاد استارت‌آپ تغییر می‌دهد. کتاب شرکت تک نفره رویکردی جدید و تازه نسبت به کوچک ماندن و اجتناب از رشد هر نوع کسب‌وکاری است.

پاول جارویس وقتی فهمید که کار در دنیای پر فشار و پر مخاطب شرکت‌ها اصلاً او را به موفقیت نمی‌رساند و فقط تحت فشار قرار می‌گیرد کار در شرکت را کنار گذاشت. در عوض او اکنون در خانه برای خودش کار می‌کند و زندگی پربارتر و موفق‌تری دارد. او دیگر مجبور نیست دائماً با محیطی سروکله بزند که هر روز نیاز به بهره‌وری، خروجی و رشد بیشتر دارد. از نظر پاول جارویس با کوچک ماندن فرد می‌تواند لذت‌های معنادارتر زندگی را دنبال کند، آزادی داشته باشد،‌ مجبور نیست دائماً با کارمندان سروکله بزند یا در جلسه‌های طولانی مدت شرکت کند و نگران توسعه و مشکلات آن نیز نخواهد بود. پاول جارویس در کتاب شرکت تک نفره به معرفی این استراتژی تجاری منحصربه‌فرد پرداخته و توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید این استراتژی را به کار بگیرید و در عین حال شرکتی موفق داشته باشید.

خلاصه کتاب

شرکت تک نفره در واقع به کسب‌وکاری گفته می‌شود که رشد را زیر سؤال ببرد. شرکت تک نفره مقاومت کرده و برخی اشکال و روش‌های سنتی رشد را نمی‌پذیرد چون رشد همیشه با منفعت مالی پایدار همراه نخواهد بود. منظور از شرکت تک نفره ممکن است یک مالک کسب‌وکار کوچک یا گروه کوچکی از مؤسسان مثل کارمندان، رهبران اجرایی، اعضای هیئت مدیره و رهبران شرکتی باشد که می‌خواهند با استقلال و خودکفایی بیشتری به کار کردن ادامه دهند. حتی شرکتی تک نفره بودن در شرکتی بزرگ غیرممکن نیست.

نویسنده در بخشی از کتاب شرکت تک نفره می‌گوید: «من به شخصه بیشترین موفقیت زندگی‌ام را زمانی به دست آوردم که راه‌حل‌هایی برای مشکلات پیدا کردم بدون این‌که مجبور باشم اقداماتی را انجام دهم که کسب‌وکارها معمولاً برای حل مسئله به کار می‌گیرند؛ این‌که افراد بیشتری استخدام کنم، پول بیشتری به پای مشکلات بریزم یا زیرساخت‌های پیچیده‌ای برای پشتیبانی از کارمندان اضافی ایجاد کنم.»

خواندن کتاب شرکت تک نفره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شما که ماشین نیستید پس چرا شرکت و کسب‌وکارتان را مثل یک ماشین به پیش می‌برید؟ کتاب شرکت تک نفره راه دیگری را به شما نشان می‌دهد. اگر به دنبال تغییر سبک زندگی کارمندی هستید یا حتی اگر کارآفرین هستید و برایتان سوال است که چطور می‌توانید یک کسب‌وکار موفق داشته باشید به جای امتحان کردن هر راه دیگری، ابتدا کتاب شرکت تک نفره را بخوانید. خواندن کتاب شرکت تک نفره باعث می‌شود دیدگاه شما نسبت به دنیای کسب‌وکار تغییر کند.

درباره نویسنده کتاب شرکت تک نفره

نویسنده کتاب شرکت تک نفره

پل جارویس نویسندۀ کتاب شرکت تک نفره است که این کتاب به بیش از 20 زبان زندۀ دنیا ترجمه و در سراسر جهان منتشر شده است. نوشته‌ها و ایده‌هایش در شبکۀ تلویزیونی بین‌المللی بلومبرگ، روزنامۀ اقتصادی و سیاسی فایننشال تایمز، روزنامۀ یو‌اس‌ای تودی و بسیاری روزنامه‌ها و رسانه‌های معتبر منتشر و به چاپ رسیده است. پل جارویس یک کهنه‌کار دنیای فناوری آنلاین است و در طول سال‌ها با مشتریانی مانند مایکروسافت، یاهو، مرسدس بنز، وارنر موزیک و بسیاری دیگر همکاری کرده و بیش از 25 سال تجربۀ طراحی و نویسندگی دارد. امروز او یکی از بنیانگذاران Fathom Analythics است. 

پل جارویس وقتی فهمید کار کردن در دنیای پرفشار و رده بالا اصلاً مناسبش نیست و به هیچ‌وجه احساس موفقیت نمی‌کند، شرکت را ترک کرد. به جایش او در خانه و در جزیره‌ای کوچک و سرسبز در وونکور مشغول به کار برای خودش شد و حالا زندگی‌ای پربارتر و شادتر دارد. او دیگر مجبور نیست دائما با محیط استرس‌آور و پر اضطراب سروکار داشته باشد یا دائما نیاز به بهره‌وری بیشتر، خروجی بیشتر و رشد بیشتر ندارد.

واکنش ها به کتاب شرکت تک نفره

«توصیه‌هایی که جارویس در کتاب شرکت تک نفره برای بهتر کردن شرکت‌تان به جای بزرگ‌تر کردن آن ارائه کرده، کاملاً قانع کننده است. به هر کارآفرینی که زندگی غنی را بر ثروت ترجیح می‌دهد توصیه می‌کنم این کتاب را بخواند.» - کال نیوپورت، نویسندۀ کتاب‌های پرفروش کار عمیق و مینیمالیسم دیجیتال

«متقاعدکننده... راهنمای جذاب جارویس یادآور خوبی است که به دنبال مشتری میلیون دلاری افتادن به درد هر کارآفرینی نمی‌خورد.» - پابلیشرز ویکلی

امتیازات

کتاب شرکت تک نفره از سایت آمازون امتیاز 4.5 از 5 و از سایت گودریدز امتیاز 3.9 از 5 را به دست آورده است.

تحلیل سی بوک از کتاب شرکت تک نفره

خوانایی کتاب و روان بودن 
در کتاب شرکت تک نفره، پاول جارویس توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید کسب‌وکاری کوچک، تک نفره و موفق داشته باشید. او در این کتاب به توضیح برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی یک شرکت تک نفره، تعیین درآمدهای مورد نظر و راضی نگه داشتن مشتریان پرداخته و البته به شما یاد می‌دهد چطور تمام این‌ کارها را به تنهایی انجام دهید.

شرایط تهیه کتاب 
می‌توانید کتاب شرکت تک نفره را از فروشگاه اینترنتی کتاب سی‌بوک تهیه نمایید.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی