خنده‌ خورشید اشک ماه

(1)
نویسنده:

2,800,000ریال

2,520,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
738

علاقه مندان به این کتاب
19

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
4

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خنده‌ خورشید اشک ماه

انتشارات چشمه منتشر کرد:
. رضا جولایی که با آثاری چون سوء‌قصد به ذات همایونی، شکوفه‌های عناب، نسترن‌های صورتی، ماه غمگین، ماه سرخ و... خود را در مقام نویسنده‌ای با دغدغه‌های عمیق انسان تاریخی ایرانی مطرح کرده، در رمان خنده‌ی خورشید، اشک ماه، با زیرعنوان قصه‌ی پُرماجرای سرقت جواهرات، یکی از مهم‌ترین روزهای تاریخ ایران را محور اثر تازه‌ی خود کرده است:
روز به توپ بستن مجلس به سرکردگی لیاخوف، افسر گارد قزاق. قصه‌ی جولایی از این روز، دوم تیر 1287 خورشیدی، آغاز می‌شود؛ یوم‌التوپ.
چند دزد اجیر می‌شوند تا از خانه‌ای اشرافی به دور از هیاهوی مرکز شهر یک اتومبیل را بدزدند که در زیرزمین خانه انبوهی شیء گران‌قیمت می‌یابند. آن‌ها بخشی از یک نقشه‌ی بسیار عجیب هستند. از سویی کنسول‌گری‌ها در حال ارسال اخبار نابودی مجلس هستند و روس‌ها سرمست از پیروزی، از سویی دیگر اعدام‌ها آغاز و آدم‌ها پنهان شده‌اند و این سرقت شاید یک اتفاق جزئی باشد؛ اما... جولایی، با ساختاری معماگونه و گره زدن تاریخ رسمی با تاریخ شخصی، یک رمان نفس‌گیر نوشته؛ رمانی که داستان یک زمان گم‌شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • نعمت اله شکرزاده
    • پاسخ به نظر

    سرنوشت ادیسه وار قهرمانان رمان در بستر یک واقعه تاریخی تا انتهای داستان آدم را به دنبال خود این سو و آن سو میبرد.کتابی که از خواندنش پشیمان نخواهید شد.

  • تصویر کاربر

    • مهدی هدایتی
    • پاسخ به نظر

    یکی از بهترین کتاب‌هایی بود که خوندم.کارهای جناب رضا جولایی عالی هست این کار گل سر سبد کارهاشون هست. بسیار خواندنش لذت بخش هست تنها ناراحتی شما از این کتاب، زمانی هست که می‌بینید داره صفحاتش به پایان میرسه و میگید ای کاش هزاران صفحه بود.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی