نه دروغ درباره کار

(0)

940,000ریال

846,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
313

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نه دروغ درباره کار

انتشارات هورمزد منتشر کرد:
کتاب نه دروغ دربارۀ کار نوشتۀ مارکوس باکینگهام و اشلی گودال با ترجمۀ بهاره صفوی توسط نشر هورمزد منتشر شده است. مارکوس باکینگهام و اشلی گودال در این کتاب الهام بخش از دروغ های بزرگ درمورد کارکردن پرده برمی دارند. همۀ اینها فرضیه های اشتباهی هستند که ما هرروز در محل کار با آنها مواجه میشویم. ُنه تا از این باورهای غلط (و البته حقایق مربوط به هرکدام) در این کتاب بیان شده اند. این نه دروغ بزرگ ازجمله انحرافات، فرضیات و تفکرات اشتباه در مورد کار، کارمندان و مدیران را ناامید و سرخورده می کنند.
هر چیزی که در مورد کارکردن می دانید را فراموش کنید!!
شما در محل کار به بازخورد احتیاج دارید؛ فرهنگ سازمان کلید اصلی موفقیت است؛ برنامه ریزی استراتژیک برای هر سازمانی ضروری است؛ شایستگی ها و توانایی های شما باید ارزیابی شده و نقاط ضعفتان تقویت شوند؛ رهبری در سازمان مسئلۀ مهمی است. اینها واقعیت هایی هستند که همه می دانیم. اما خودتان را گول نزنید. همۀ این ها دروغ است.
رهبران و مدیران واقعی به جای هماهنگ کردن اهداف کارکنان، به دنبال هماهنگی مفهوم هدف در نیروهایشان هستند.
دنیای واقعی کار به ما می گوید که کارکنان به دنبال بازخورد نیستند، بلکه توجه مفید و سازندۀ مدیرشان را می خواهند. دنیای واقعی کار اینگونه است. کتاب نه دروغ دربارۀ کار به شما کمک می کند که خود واقعیتان را به مدیر و رهبرتان نشان دهید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی