کتاب زندگی های من (دیدآور)

(0)

750,000ریال

675,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
326

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کتاب زندگی های من

انتشارات دوران منتشر کرد:
مجموعه ی ناداستان کتاب دیدآور آثاری را شامل می شود که توسط یک داستان نویس نوشته شده اند اما اثری داستانی نیستند. کتاب هایی هستند در باب زندگی، خاطرات شخصی، سفرنامه، نامه نگاری های نویسنده و جستارهایی در حوزه ی نوشتن.
الکساندر همن، متولد 1964، نویسنده و مقاله نویس بوسنیایی- آمریکایی، دانش آموخته ی دانشگاه سارایوو است و از سال 1992 در آمریکا زندگی می کند. مقاله های او در مجله های نیویورکر، پاریس ریویو، نیویورک تایمزو مجله ی سارایوویی بی اچ دانی چاپ می شوند و در حال حاضر استاد دانشگاه پرینستون در رشته ی نویسندگی خلاق است. سال 2000، اولین کتاب او که مجموعه ای از داستان های کوتاه بود با عنوان پرسش برونو منتشر شد و با رمان مردی از ناکجا به شهرت رسید. این کتاب در فهرست نامزدهای نهایی جایزه ی ملی کتاب سال 2002 قرار گرفت. همن، سال 2008، پروژه ی لازاروس را نوشت که الهام گرفته از داستان لازاروس آورباخ بود. این رمان هم در فهرست نامزدهای نهایی جایزه ی املی کتاب قرار گرفت و عنوان کتاب مطرح نیویورک تایمز» را از آن خود کرد. برخی منتقدان شباهت هایی میان الکساندر همن و جوزف کنراد می بینند و بسیاری از منتقدان او را باولادمیر ناباکوف مقایسه می کنند.
اغلب داستان های همن به شکلی به جنگ های یوگسلاوی، بوسنی یا فضای شیکاگو می پردازند اما از نظر ژانر تفاوت بسیاری در داستان های او دیده می شود. او مضمون هایی همچون تبعید، هویت و وطن را از طریق شخصیت هایی که برگرفته از تجربه های شخصی خودش در قامت یک مهاجر هستند مورد کندوکاو قرار می دهد. کتاب زندگی های من اولین کتاب غیرداستانی همن است که سال 2013 منتشر شد و کودکی او در سارایوو و بزرگسالی اش در شیکاگو را به تصویر می کشد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی