زحل (دیدآور)

(0)
نویسنده:

550,000ریال

495,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
109

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب زحل

انتشارات دوران منتشر کرد:
سارا شیش، متولد 1976، نویسنده، روانکاو و روانشناس بالینی اهل فرانسه، تاکنون چهار رمان به نام های ناتمام (2008)، سلطه (2010)، در تاریکی مانده ها (2019) و زحل (2020)، و تعدادی مقاله، از جمله مقاله ای درباره ی سینمای میشل هانکه، منتشر کرده است. مضمون هایی نظیر مرگ، افسردگی و هویت هسته ی اصلی آثار این نویسنده ی معاصرو مطرح فرانسوی را تشکیل می دهند. او در هر چهار رمان خود، به شکل مستقیم یا غیرمستقیم، زندگی خانوادگی اش را به تصویر کشیده است.
زحل، آخرین رمان سارا شیش، نظر همه ی جایزه های ادبی سال را به خود جلب کرد و نامزد چهار جایزه ی معتبر شد: آکادمی فرانسه، گنکور، مدیسی و فمینا. در این رمان، نویسنده زندگی تراژیک خود و خانواده اش را شرح می دهد که او را دچار افسردگی شدیدی کرد بود ولی به لطف نوشتن همین رمان توانست درمان یابد. زحل داستان عشقی دیوانه وار، غم از دست دادن و عزاداری برای آن، افسردگی و در نهایت تولدی دوباره است.
«اما زندگی آدم هایی مثل من چیز دیگری است. برای ما زمان عزاداری هرگز متوقف نمی شود، چرا که نمی خواهیم متوقف شود، نمی خواهیم به زور آن را از خودمان دفع کنیم. نمی خواهیم بر این فقدان غالب شویم. نمی خواهیم تسلا یابیم یا از چیزی که از دست داده ایم جدا شویم. »
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی