30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
خانواده و تربیت فرزندان
راهنمای تربیت فرزندانی تاب آور

راهنمای تربیت فرزندانی تاب آور (میر دشتی)

(0)

400,000ریال

360,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
100

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب راهنمای تربیت فرزندانی تاب آور

انتشارات میردشتی منتشر کرد:
آیا وقتی فرزندتان را به دلیل رفتار نامناسبش سرزنش می کنید، اوقات تلخی می کند و به سمت اتاقش می دود؟ آیا فرزند شما هم به دلیل ترس از شکست و عدم توانایی در کنترل احساسات و عواطفش، فرصت کسب تجربه های جدید را از خود دریغ می کند؟ آیا شما از اینکه سختی ها و اتفاقات دنیای خارج، فرزندتان را درهم بشکنند و او را سرخورده کنند می ترسید؟ اگر جوابتان به این پرسش ها مثبت است، پس این همان کتابی است که باید هم اکنون خواندنش را شروع کنید!
باید به این موضوع توجه داشت که انسان ها عموما از تغییر و کشف موضوعات جدید گریزان اند و هیچ فرقی نمی کند که شما یک کودک باشید یا یک فرد بزرگسال. بنابراین اگر شما با نگرانی و کنترل بیش از حدتان، باعث شده اید تا فرزندانتان فرصت کسب تجربه های جدید را از خود دریغ کنند، باید بگوییم که بروز چنین رفتارهایی از آنان کاملا طبیعی است. فراموش نکنید که در درجه ی اول، وظیفه ی هر پدر یا مادری این است که فرصت رشد و کسب تجربه های جدید را برای فرزندانش فراهم کند و به آنها یاد دهد چگونه در مقابل احساسات و نداهای منفی درونی شان بایستند.
در این کتاب، ما به دنبال معرفی روش ها و مهارت های ساده ای هستیم که با پشتوانه ای علمی به شما کمک می کنند تا فرزندانتان را از نظر ذهنی، تاب آور و متکی به خود پرورش دهید. از چگونگی کمک به آنها برای کنار آمدن با عدم قطعیت های زندگی شان تا نحوه ی مواجهه با شکست و غلبه بر غم و اندوه ناشی از آن، همگی از جمله مواردی هستند که در این کتاب مورد بررسی قرارگرفته اند. سعی ما بر این بوده تا این کتاب شامل روش هایی عملی برای ایجاد و رشد مهارت هایی نظیر اعتماد و عزت نفس، جرئت ورزی و از همه مهم تر، تاب آوری باشد تا فرزندان شما بتوانند با استفاده از آنها به جنگ شرایط سخت بروند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی