میم تاکاباد

(0)

490,000ریال

441,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
195

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب میم تاکاباد

انتشارات آگه منتشر کرد:
مجموعه داستان « میم تاکآباد» شامل 12 داستان است که هر کدام بار راز و سری پنهان را بر دوش می کشند، هم در ساختار و هم معنا. هر قصه به شکلی در این پیشگاه تاریک روشنای انتظار به تماشا نشسته است، در انتظار و به تماشای معجزه که هنوز هم می تواند بشود.
برخی از این داستان ها جوایز ادبی کسب کرده اند. همچون داستان «صلح در وقت اضافه» که رتبه ی دوم جایزه ی بهرام صادقی را از آن خود کرد. و برخی هم در نشریات ادبی منتشر شده اند.
گفتم: «دوست دارم این جوری ناخن بکشی وقتی که خیلی خوشت می آد.» گفتی: «همه چیز رو که نباید نشون داد.» غلت زدی و تلفن همراهت را از روی عسلی کنار تخت برداشتی و برای ساعت 6 صبح کوک کردی. گفتم: «از کجا بفهمم خیلی خوشت اومده؟» گفتی: «یک راهی براش پیدا کن خب. » پیدا کرده بودم فریماه. همین ناخن هات. همین ناخن هات که بلند نمی شدند و همیشه جای استمپ کبودشان کرده بود. ماه خودش را می کشد کمی این طرف تر. حالا اگر بالا را نگاه کنی تا نیمه اش را می توانم توی چشم هات ببینم. دوباره صدای خلخالش می آید. نیم خیز می شوی. پایت را می گذاری روی دستم. حواست نیست. دست هات را تکیه می دهی به دیوار چاه و بدنت را می کشی بالا. مهتاب پشت دستت که محکم می کوبی اش بر بدنه ی چاه تکان تکان می خورد. سایه ای می افتد بر لبه ی چاه. تنت می لرزد فریماه. داد می زنی: «کجایی؟ شوهرم داره می میره.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی