زندگی پر فراز و نشیب چایکوفسکی (همراه با DVD)

(0)

3,750,000ریال

3,375,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
251

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب زندگی پر فراز و نشیب چایکوفسکی

انتشارات افکار منتشر کرد:
گذشت زمان، سه سنفونی، دو کنسرتو از چایکوفسکی و دو کار از کارهای دیگر ارکستری اش را تا آن درجه برجسته کرد که کارهای بسیار بزرگ بتهوون را. گذشت زمان باز هم می تواند قضاوت ها را تغییر دهد؛ دوام و بقای قضاوت ها در برابر زمان جز توهمی در برابر کوتاهی زندگی انسان نیست؟
گذشت زمان به میل خود می تواند محبوبیت سنفونی دوم و سنفونی سوم را هم افزایش دهد، نظر درست تری به توفان، به مانفرد و کنسرتو پیانوی دوم داشته باشد، خارج از مرزهای اتحاد شوروی توجه بیشتری به اوژن اونیگین، لا دام دو پیک، ژاندارک و چرویچکی شود یا برعکس، تاج افتخار را از سر سنفونی پنجم و سنفونی پاته تیک بردارد و فرمانروایی را از آنها سلب کند. ولی کاری که نمی تواند بکند، به فراموشی سپردن نام چایکوفسکی است.
نامی که به خاطر صمیمیت محبتش و خستگی ناپذیری اش همیشه زنده خواهد بود، با این موزیکالیتة نافذی که در تمام زندگی چایکوفسکی نفوذ کرده، برای همیشه زنده خواهد بود و این زنده بودن برای آثاری که شاید فاقد منطق و سلیقه هستند، نیز پیدا شود. سرنوشتی که برای دارگومیجسکی، کویی و آنتون روبنشتاین رقم خورد، برای او هرگز تکرار نخواهد شد. تا زمانی که صداها به بیدار شدن افکار کمک می کند، هیجانات بشری به خواندن آوازهای غمناک و شاد ملودی های چایکوفسکی ادامه خواهند داد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی