رفتارهای پرخطر در نوجوانان

(0)

750,000ریال

675,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
266

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب رفتارهای پرخطر در نوجوانان

انتشارات میردشتی منتشر کرد:
کتاب رفتارهای پرخطر در نوجوانان آنچه نیاز است پدرها و مادرها بدانند به قلم دیوید اِی ولف و دبی چیودو و بروس بالون و گلوریا چِیم و جوانا اِل هندرسون و با ترجمه دکتر جعفر فیلی و دکتر ناهید برنا نگاشته شده است. در معرفی کتاب نیز آمده:
احتمالا به این دلیل این کتاب را انتخاب کرده‌اید که می‌خواهید درباره‌ی خطراتی که نوجوانان در دنیای حاضر با آن روبه‌رو می‌شوند و درگیر شدن آن‌ها با برخی از رفتارهای پرخطر مثل : سیگار کشیدن، قماربازی، ‌مصرف الکل و مواد مخدر و استفاده نادرست از اینترنت بیشتر بدانید. می‌خواهید بدانید چگونه می‌شود از بروز این رفتارهای پرخطر پیشگیری کرد یا تاثیر آن‌ها بر یک نوجوان را به کمترین میزان رساند. شما می‌خواهید اطلاعات و توصیه‌های علمی و ساده‌ای را درباره‌ی نحوه کنترل این شرایط و موقعیت‌های مشابه داشته باشید. با ممکن است احساس کنید می‌توانید از توصیه‌های این کتاب باهدف برآورده‌کردن نیازهای نوجوان، مراقبت از او در این دوره و حفظ و سلامتی او استفاده کنید.
برشی از کتاب
ممکن است تناسب کاملی بین نوجوانی و جذابیت مصرف مواد مخدر و سایر رفتارهای خطر‌آفرین وجود داشته باشد. نوجوانان افرادی هستند که در مواجهه با مسائل، سطحی و تکانشی فکر می‌کنند. آن‌ها به طور طبیعی افراد کنجکاوی هستند و می‌خواهند با همسالان و فرهنگ همسالان خود سازگار باشند. نوجوانان فکر می‌کنند از عهده هر کاری بر‌می‌آیند و بسیاری از آن‌ها نمی‌توانند عواقب مختلف اقدامات خود را در کوتاه‌مدت و طولانی‌مدت درک کنند. این عوامل مرتبط با رشد و تکامل در دروه‌ی نوجوانی در این موضوع نقش دارد و این سوال برای شما مطرح می‌شود که آیا نوجوان شما نیز گاهی مصرف مواد مخدر، قمار یا رفتارهای مشابه با آن‌ها را ازمایش و تجربه می‌کند یا فراتر از آزمایش و تجربه، درگیر استفاده‌ی خطرناک‌تر می‌شود؟
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی